תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

מותר קצת לחלום: מבצעי בלאק פריידיי בתעופה

למרות שכרגע מרבית חברות התעופה הזרות לא טסות לישראל, מבצעי חודש נובמבר מאפשרים רכישה עתידית. מי שמהמרים על חופשה ב-2024 יוכלו ליהנות ממחירים שווים ביותר. ואיזו חברה תטיס אתכם כמה שתרצו בפחות מ-500$?

וויזאייר וריינאייר (צילום: rf123) וויזאייר וריינאייר (צילום: rf123)

גם אם כרגע טיסות באופן כללי נשמעות לכם כמו חוויות רחוקות מן העבר, אל תשכחו שיגיע היום שאחרי המלחמה שכולנו מייחלים לו.

רובן ככולן בחברות התעופה שבכתבה זו אינן טסות לישראל בימינו, ומומלץ לקחת את זה בחשבון כמו גם את העובדה שכל המבצעים שבכתבה פורסמו על ידי החברות עצמן וקיום תנאי המבצעים על אחריות החברות בלבד.

איזיג'ט

אחת החברות החוגגות את חג הקניות יותר מהאחרות היא איזיג'ט שתציע 60 אלף מושבי טיסה במחיר נמוך מ-25 ליש"ט לכיוון. מבסיס האם של החברה בבריטניה יוצעו טיסות לאמסטרדם ב-21 ליש"ט, למילאנו ב-20 ולליסבון ב-23. טיסה למיורקה תימכר ב-19 ליש"ט וז'נבה ב-20. המבצעים יימשכו עד יום שני (סייבר מאנדיי) שלאחר בלאק פריידיי – ותוקפו של כל יעד (כל מבצע) שונה.

ריינאייר

החל מ-21 בנובמבר, יוצעו טיסות במחירים זולים עד 20% מאלה הרגילים, לדבריהם לכלל יעדי החברה. המחירים יחלו ב-19.99 ליש"ט לכיוון בתאריכים וליעדים נבחרים. הכרטיסים במבצע יאפשרו טיסה בין סוף 2023 לאמצע פברואר 2024.

וויז אייר

מבצעי "בלאק פריידיי" בוויזאייר מכונים "פינק פריידיי" (על שם צבע לוגו החברה) והם מתייחסים להזמנות שימומשו החל מ-2024. גובה ההנחה טרם פורסם אך על סמך שנים קודמות – יעמוד על 25% ליעדים שיוצעו במכירה בסוף השבוע הקרוב – ביניהם בורגס בבולגריה, לרנקה, קטניה, מלטה ויעדים החברה בצרפת.

אייר קנדה

מבצעי החברה יהיו בתוקף להזמנות בין 21 בנובמבר 2023 ל-31 במאי 2024. מדובר בהנחה של כ-20% ליעדי החברה בארצות הברית ובקנדה וגם באיים הקאריביים. יש להזין את הקוד PK2FCEU1 בעת הזמנה באתר החברה.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

TAP אייר פורטוגל

המבצעים בתוקף כבר מעתה ועד 14 בדצמבר וכן בין 11 בינואר ל-20 במרץ 2024 ובין 9 באפריל ל-31 במאי 2024. מחירי הכרטיסים ינועו סביב 400$ לטיסות הלוך ושוב ממגוון יעדים באירופה לארה"ב.

בריטיש איירווייס

חברת הדגל הבריטית תציע 20 אלף כרטיסים מוזלים ליעדי ארה"ב של החברה במחיר של 300 ליש"ט לטיסת הלוך ושוב במחלקת התיירים או 1,000 ליש"ט במחלקת העסקים. החברה תציע מחירים מיוחדים במחלקת העסקים גם בטיסות מלונדון ליעדי אירופה.

צילום: בריטיש איירווייסצילום: בריטיש איירווייס

לה קומפני

ואם כבר בביזנס עסקינן, חברת האול-ביזנס-קלאס לה קומפני תציע כרטיסים ב-2,000$ לטיסות מפריז (אורלי) לניוארק. מחירי הכרטיסים עומדים בשגרה על 2,400$.

טוס ככל יכולתך

חברת פרונטיר המבצעת טיסות בעיקר בארצות הברית וסביבותיה מציעה כרטיס "טוס ככל יכולתך" ב-499$, אך מספר הכרטיסים מגובל מאוד. מדובר בכרטיס הנמכר ב-1,999$ ללא מבצע, כך שמדובר בכ-75% הנחה.

פרונטיר איירליינס. צילום: shutterstockפרונטיר איירליינס. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טבריטיש איירווייסריינאיירTAPאייר פורטוגלוויז איירחברות תעופהוויזאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: