אא

קרובה מתמיד: ישראייר בדרך להשלמת פיתוח כרטיס מועדון לקוחות

כרטיס המועדון - המשותף לישראייר, ישראכרט ורמי לוי שיווק השיקמה - יושק בסיום המלחמה. בנוסף, החברה משקיעה בשדרוג מערכת ההזמנות באמצעות התקנת מערכת אמדאוס

ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר

חברת התעופה והתיירות ישראייר קרובה להשלמת המהלכים הנדרשים לקראת השקת כרטיס המועדון המשותף לישראייר, ישראכרט ורמי לוי שיווק השיקמה.

מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, כתב על כך באגרת שהוציא בסוף השבוע החולף לעובדי החברה, אותה הוא מוציא במהלך ימי המלחמה ומעדכן את עובדי החברה במהלכים השוטפים.

"בשבוע הבא, נשלים את החלק הארי בפיתוח ממשקי העבודה הנחוצים לעלייה לאוויר של מועדון הלקוחות, המשותף לנו ולמחזיקי כרטיס האשראי של ישראכרט ורמי לוי שיווק השיקמה. מהלך זה יאפשר לנו להשיק את פעילות המועדון ביציאה מהמשבר הנוכחי".

מהלך נוסף של ישראייר בימים אלה הוא שדרוג מערכת ההזמנות של החברה, וכך כותב סירקיס לעובדים בנושא, "בשבוע הבא נשדרג את מערכת ההזמנות שלנו בהשקעה כוללת של כמיליון יורו, נתקין את מערכת אמדאוס שתאפשר לנו להעניק רמת שירות אחרת ללקוחות, ולהגדיל באופן משמעותי את ההכנסות שלנו ממוצרים נלווים".

סירקיס מוסיף ומעדכן את עובדי החברה (כפי שהוא מקפיד לעשות מפרוץ המלחמה), "באותו שבוע, נעלה לאוויר עם מוד עבודה חדש של חבילות דינאמיות בחברת הבת שלנו PTC, שתאפשר לסוכני הנסיעות לרכוש שירותי קרקע באמצעות מערכת ניהול מלאי חדרי המלון של PTC, בשילוב טיסות של ישראייר".

עוד כותב סירקיס לעובדי החברה, "צוות יקר. ימים קשים ומתוחים עוברים עלינו. החדשות המגיעות מהחזית בעזה והצפון קשות. דרור משעני, בספרו אמונה, כתב: 'מקומת הקרקע, אי אפשר לראות מה קורה על הגג'. לעיתים, במהלך היום, אנו חשים שאנו בקומת הקרקע. הפעולות הרבות שאנו עושים, כאומה וכחברה, מבטיחים שבקרוב, נהיה שוב על הגג".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייררמי לוי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: