אא

אורי סירקיס במסר אופטימי לעובדי ישראייר: ״מבטיחים, שנוכל להמשיך להתפתח ולצמוח גם ב-2024"

מנכ״ל ישראייר במכתב נוסף לעובדים בטוח ביכולות של חברת התעופה להמשיך במומנטום המצויין שהיתה בו עד ה-7 באוקטובר. סירקיס: "הפעולות שביצענו, מבטיחות לנו יציאה מהירה וחזקה״

 צילום: סיוון פראג' צילום: סיוון פראג'

לאורך כל המלחמה, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר, נוהג לעדכן את עובדי החברה בהתפתחויות. סירקיס שלח היום (ג') איגרת נוספת לציון חודש ימים ל-7 באוקטובר.

סירקיס כתב בין השאר: "בחודש האחרון, במקביל למלחמה נלחמנו כולנו על הבית. המלחמה פרצה אחרי רבעון שיא של כל הזמנים שלנו בנתב"ג. היה עלינו לבצע פניית פרסה מהירה. היה עלינו לבצע, שורה ארוכה של שינויים והתאמות בזמן אמת. הטסנו ארצה למעלה מעשרה אחוזים, מהישראלים שביקשו לחזור בדחיפות לישראל. עתה, כשכולם שבו הביתה, עלינו לעבור למצב של "חסכון באנרגיה".

עלינו להמתין לפחות עד מחצית דצמבר עם מינימום נזקים. לפיכך, השבוע עברנו לארבע ימי עבודה. עשינו זאת לאחר שביצענו שורה ארוכה של פעולות ממוקדות, שנועדו למזער הפגיעה בתוצאות הכספיות, והכי חשוב, להבטיח את העונה הבאה".

עוד מוסיף מנכ"ל ישראייר: "בתוך חודש ביצענו, שורה אינסופית של מהלכים. שלל הפעולות הללו, המנוהלים, ברמה יום יומית, מבטיחים את עתידנו. מבטיחים, שנסיים את השנה במינימום נזקים. מבטיחים, שנהיה במתכונת מלאה לקראת העונה הבאה. מבטיחים, שנוכל להמשיך להתפתח ולצמוח גם בשנת 2024".

עוד מוסיף סירקיס כי: "הפעולות שביצענו, מבטיחות לנו יציאה מהירה וחזקה. נתפלל כולנו, שנופתע ביציאה מהירה מהמשבר, השבר והמלחמה. נראה כי חלפו עידן ועידנים מאז השבת השחורה. בסך הכול, חלף חודש. עבור אלפי משפחות, עבור עשרות אלפי אנשים, העולם עצר מלכת. ליבנו בישראייר עם משפחות האבלים, החטופים והפצועים. 430 עובדים בישראייר, למעלה מעשרה אחוזים מהם בצו 8. עשרה אחוזים מהם, פונו מבתיהם. אחוז ניכר מהטייסים מגויסים. מדינה במלחמה, חברה במלחמה. נתפלל לסיום מהיר של המלחמה. לשובם של החטופים. להחלמתם של הפצועים". סירקיס גם מספר על הירתמות החברה: "מחר, (ד' ) נעצור את הפעילות השוטפת שלנו, במטה החברה, ונצא לסייע בקטיף ירקות באחד המשקים בדרום.  אילו הייתם שואלים אותי לפני שנה, האם ישנו סיכוי, שנמצא עצמנו, במצב בו נסייע בקטיף כרובית ושומר באמצע נובמבר... הייתי אומר שאתם הוזים".

נזכיר כי למרות המלחמה חברת התעופה סיימה את חודש אוקטובר עם כמות נוסעים הנמוכה בכ-5% בלבד. זאת בהשוואה לאוקטובר 2022. ישראייר הטיסה כ-90 אלף נוסעים מתוכם כ-60 אלף בטיסות חילוץ. התפוסה הסתכמה בכ-82%.

עוד נזכיר כי במטרה להעלות את המודעות ברחבי העולם ובארץ, עיטרה החברה מטוס בסרט צהוב ובכיתוב באנגלית ״החזירו אותם הביתה״. 

#bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר #bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: