אא

מעתה: Etihad מצמצמת פעילות בישראל

החברה הלאומית של איחוד האמירויות, מהזרות הבודדות שעדיין טסות לישראל, תפעיל 4 טיסות בשבוע במקום טיסה יומית בקו אבו דאבי-תל אביב. מתי צפויה לשוב לטוס כל יום?

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אתיחאד, אחת מחברות התעופה הזרות הבודדות הפועלות בנתב"ג בתקופת המלחמה, מעדכנת את פעילותה בקו אבו דאבי-תל אביב-אבו דאבי, ועוברת מטיסה יומית (7 טיסות בשבוע) ל-4 טיסות בשבוע החל מהיום (שלישי) ועד 30.4.24.

הטיסות יפעלו מעתה בימים ראשון, שני, רביעי ושישי. הטיסות שבוטלו הן בימים שלישי, חמישי ושבת.

על צמצום הטיסות הודיעה החברה כבר לפני מספר שבועות, ובכוונתה לשוב לטיסה יומית בתחילת חודש מאי 2024.

כאמור, אתיחאד היא מהחברות הבודדות שעדיין פעילות בנתב"ג לצד החברות הישראליות ולצד פליי דובאי שממשיכה להפעיל טיסה יומית בקו דובאי-תל אביב. "כל עוד זה בטוח, אנחנו נמשיך לטוס", אמר מנכ"ל אתיחאד אנטונואלדו נבס והוסיף: "כשנחזור לשגרה, אני בטוח שכולם יזכרו שאתיחאד היא לא חברה שמונעת אך ורק על ידי רווח. יש לנו מחויבות לספק תעבורה אווירית גם כאשר אנחנו מרווחים וגם כאשר אנחנו מפסידים".

נזכיר כי מוקדם יותר השבוע הנשיא הרצוג קרא לחברות התעופה הזרות לשוב ולהפעיל טיסות לישראל: ״חשוב לי לומר שאנחנו נמצאים במערכה מאוד קשה ומאוד מורכבת, ובד בבד עם היכולת שלנו להכריע את האויב ולהשיב את החטופים, אנחנו צריכים את הלגיטימציה המדינית ולא רק למערכה אלא גם ליום שאחרי. מפה אנחנו מוציאים קריאה לחברות התעופה הזרות - להתחיל לחזור לנחות בארץ, לדרוש את זה מהן, הגיע הזמן שנראה אותן פה, הגיע הזמן להתחיל להניע את גלגלי המשק במטרה לעורר את הפעילות הכלכלית והמשקית, כדי לחזק את הקשרים הכלכליים של ישראל".

לרשימת חברות התעופה הפועלות לישראל וממנה.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airlinesאתיחאד איירווייסetihad airwaysetihad

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: