אא

בשל המלחמה: Tus Airways תפעיל בתקופה הקרובה מטוס בודד בלבד

חברת התעופה הקפריסאית שהפסיקה את טיסותיה לישראל תתמקד בתחום החכירה הרטובה והצ'רטר. גלובל כנפיים ואיש העסקים Kenneth Woolley בעלי החברה, יעניקו לה הלוואה של כ-3 מיליון דולר

צילום:Shutterstock צילום:Shutterstock

חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways מעדכנת כי ביצעה מספר התאמות נדרשות בתכניותיה, זאת לאור מלחמת ״חרבות ברזל״.

החברה, המוחזקת על ידי חברת האחזקות גלובל כנפיים (49.9%) והיתרה בידי איש העסקים האמריקאי Kenneth Woolley, עושה כעת התאמות בתוכניותיה הכוללות צמצום הוצאות, זאת לאור הפסקת הפעילות בקווים אל ישראל וממנה.

כזכור, החברה הפסיקה לטוס לישראל בשל ענייני ביטוח, כאשר הטיסות לישראל הן ליבת פעילות החברה: "החל מיום 4.11.2023 חברות הביטוח הודיעו על ביטול כיסוי סיכוני מלחמה לגבי טיסות לישראל ובהתאם TUS ביטלה את טיסותיה לישראל החל מיום 4.11.2023" צויין בהודעת החברה.

עוד נמסר על ידי החברה כי הפעולות בהן נוקטת החברה עיקרן בביצוע התאמות בהסכמים עם ספקים ונותני שירותים וצמצום כוח האדם. בהתאם, בתקופה הקרובה היא תפעיל באופן זמני מטוס בודד, ובמיקוד בפעילות אפשרית בתחום החכירה רטובה וצ'רטר.

בצד הפעולות ולשם מימון המשך פעילות TUS, החליטה גלובל כנפיים, בהמשך להלוואה עליה הוחלט לפני כשבועיים בסך של כ-1.5 מיליון דולר מצד כל אחד מהשותפים לטובת פעילות חברת התעופה, על העמדת הלוואה נוספת, לתקופה של שנה, בסך של 1.5 מיליון דולר וזאת כפוף להעמדת הלוואה זהה במקביל מצד השותף המחזיק ביתרת מניות TUS, איש העסקים האמריקאי Kenneth Woolley.

למעשה בתוך תקופה קצרה מעמיד כל אחד מהשותפים הלוואה בסך כולל של כ-3 מיליון דולר לטובת החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TUSTus Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: