חטיבת התעופה של התעשייה האווירית: רווח תפעולי של כ-32 מיליון דולר
זאת לעומת רווח תפעולי של כ-28 מיליון דולר בחודשים ינואר-ספטמבר המקבילים בשנת 2022. היקף המכירות זינק לסך של 1.026 מיליארד דולר
התעשייה האווירית סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2203 עם רווח של 239 מיליון דולר לעומת 202 מיליון דולר ב-9 החודשים הראשונים של 2022, גידול של 18.3%.
את התקופה האמורה סיימה עם מכירות בהיקף של 3.873 מיליארד דולר לעומת סך של 3.601 מיליארד דולר אשתקד, גידול של 7.6%.
מכירות החברה לשוק הצבאי ב-9 החודשים הראשונים של 2203 הסתכמו בכ-2.980 מיליארד דולר כ-77% לעומת כ-2.775 מיליארד דולר כ-77% בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-205 מיליון דולר. הגידול נובע בעיקר מגידול בהכנסות בכל החטיבות הצבאיות.
המכירות לשוק האזרחי הסתכמו בכ-893 מיליון דולר כ-23% לעומת סך של כ-826 מיליון דולר כ-23% בתקופה המקבילה ב-2022, גידול של כ-67 מיליון דולר הנובע מגידול בהכנסות חטיבת התעופה.
ברבעון השלישי של השנה סיימה החברה עם רווח של 74 מיליון דולר לעומת 73 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2022, גידול של 1.4%. היקף המכירות גדל ב-7.3% לסך של 1.333 מיליארד דולר לעומת 1.242 מיליארד דולר בתקופה המקבילה ב-2022.
היקף המכירות של חטיבת התעופה ב-9 החודשים הראשונים של 2023 הסתכם בסך של כ-1.026 מיליארד דולר לעומת כ-996 מיליון דולר אשתקד, גידול של כ-30 מיליון דולר. הגידול נובע מעלייה בהכנסות בענף MRO, תחזוקה כוללת למטוסים, מנועים ואביזרים ובענף הסבות והשבחות, שקוזזה בחלקה על ידי ירידה בענף מטוסי מנהלים.
החטיבה סיימה את 9 החודשים הראשונים עם רווח תפעולי של כ-32 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של כ-28 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-4 מיליון דולר הנובע ברובו מעלייה ברווח הגולמי. היקף המכירות ברבעון השלישי של חטיבת התעופה הסתכם בכ-351 מיליון דולר, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם בסך של כ-11 מיליון דולר בדוצה בתקופה המקבילה ב-2022. עיקר המכירות של חטיבת התעופה ברבעון השלישי היה בשוק של צפון אמריקה עם 206 מיליון דולר, באסיה (לא כולל ישראל) עם 40 מיליון דולר, אירופה 27 מיליון דולר וישראל בסך של 34 מיליון דולר.