ישראל במלחמה: "חרבות ברזל"

כל העדכונים והדיווחים 24/7 על המבצע

מנזקי המלחמה: אתר חמת גדר נסגר עד סוף הקיץ

האתר הפופולרי שמדרום לרמת הגולן ומזרחית לכנרת נסגר מחוסר כדאיות להפעלתו בשל המלחמה המתמשכת בצפון הארץ. באתר מתכננים חזרה לפעילות לקראת חגי תשרי: "בברכת בשורות טובות ושלום על ישראל"

מנכ"ל ישרוטל: "איפה העובדים הזרים? אנחנו שוחקים את כוח האדם"

ליאור רביב תוקף את אי-הגעת העובדים שאמורים להחליף את אלה הפלסטינים, למרות החלטת הממשלה בעניין: הבעיה המרכזית שלנו היא המחסור החמור בעובדים לצד הביקושים שיש לנו. מאז הקורונה יש בעיה עם העובדים, וזה מקשה מאוד על ההתנהלות"

בלעדי | מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק לפספורטניוז: "היינו רוצים לחזור לישראל מוקדם יותר"

שי וייס, מנכ"ל חברת התעופה הבריטית בראיון בלעדי לפספורטניוז אחרי ההודעה על הקודשייר עם אל על: "מאוד שמחים לקחת נוסעים מלונדון ליעדים בצפון אמריקה, היינו רוצים לחזור לישראל מוקדם יותר, אבל ספטמבר זה מועד טוב". וגם: סגן נשיא דלתא אייר ליינס מצטרף לראיון ומברך על חזרת החברה לארץ

נפתח טרמינל הקרוזים המשודרג בנמל חיפה

ענקיות השייט העולמיות אמנם ביטלו את הפלגותיהן מחיפה השנה, אך הטרמינל הייעודי בנמל שופץ ושודרג, כולל מתחם תיוג ואיסוף מזוודות חדש, חנות דיוטי פרי מחודשת ועוד. כך זה נראה

האור נשאר: מפגש לזכרו של סמ"ר אור מזרחי שנפל ב-7.10

משפחתו של אור ז"ל תקיים מפגש הנצחה לזכרו ברמת גן, ומזמינה את הציבור לקחת חלק. אמו מיכל, שעובדת בחברת איסתא: "ילד חייכן שאהב את החיים, אהב מאוד לרוץ ואהב מאוד מוזיקה. יחמם את לבנו לפגוש את כל מי שהכיר אותו"

מנכ"לית אל על: "לא ניצלנו את המצב להעלאת מחירים. מיזם התיירות עדיין על הפרק"

דינה בן טל-גננסיה אמרה כי החברה ניהלה "מדיניות מחירים מוקפדת" והציגה הוכחות לכך שאל על לא הקפיצה את המחירים כפי שנטען כלפיה, בשל הפסקת טיסות החברות הזרות לישראל. עוד התייחסה להקפאת מיזם התיירות המשותף עם איסתא: "בטווח של חמש שנים, זה לגמרי שם"

המלחמה הטיסה את רווחי אל על ליותר מ-80 מיליון דולר; תפוסה חסרת תקדים

חברת התעופה סיימה את הרבעון הראשון של השנה ברווח עצום. ההכנסות צמחו ל-738 מיליון דולר לעומת 500 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. התפוסה עומדת על 92.6%. מנכ"לית אל על: "שגרת מלחמה, עושים הכל כדי לתת מענה לביקושים הגבוהים, חלק מאנשינו עדיין מגויסים למילואים"

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... > >>

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: