ישראל במלחמה: "חרבות ברזל"

כל העדכונים והדיווחים 24/7 על המבצע

"כוננות מוגברת" בת"א אחרי פיצוץ כטב"מ

ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, הכריז על מעבר למצב "כוננות מוגברת" בעקבות האירוע הקטלני בו התפוצץ כלי טיס שהגיע מהים מעל לבניין בעיר. אדם נהרג משברי הכטב"מ. אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף

"המצב קריטי, נצטרך לפטר 50-60 עובדים״

כך כותב יו״ר נמל אילת אבי חורמרו, לשרים רגב וסממוטריץ׳ ומבקש פגישה דחופה עימם: "אני ושותפיי כבעלי החברה נושאים את נטל ההוצאות האדירות להמשך התחזוקה שוטפת של הנמל. אף חברה עסקית לא הייתה עומדת באתגר מסוג זה כפי שאנו עומדים עד היום"

עוזבים: רק 22,800 אלף מפונים שוהים כיום בבתי המלון

מרכז המחקר והמידע של הכנסת ערך סקירת תמונת מצב העדכנית של האוכלוסייה שפונתה מאזורי קו העימות בדרום ובצפון בעקבות מלחמת חרבות ברזל. לפי הנתונים, נראה כי המפונים עוזבים בהדרגתיות את בתי המלון, כאשר רק כ-18% מכלל המפונים הרשומים במערכת לנים כיום בבתי המלון

צפו: מצעד הגאווה הכלל-אירופי בסלוניקי הפך להפגנה פרו-פלסטינית

על משאית רשמית ב-Europride הונפו דגלי פלסטין ושלטים עליהם נכתב "נפגעי ההפגזות בלתי נראים". המארגנת צועקת "אינתיפאדה". בקהל נשמעו צעקות "From the river to the sea...". ישראלים שנכחו במצעד: "התכווצנו במקום, לא התערבנו ולא הגבנו, זה היה נורא". מארגני המצעד לפספורטניוז: "המצעד תמיד היה ותמיד יהיה פוליטי"

חברה המנהלת מלונות מפונים: "משרד התיירות מקפיא את מלוא התשלומים"

בבקשה שהוגשה לבית המשפט השלום בירושלים מבקשת החברה שבבעלותה המלונות סנטרל ביץ', נס ועוד - צו האוסר לעכב לה תשלומים בגין אירוח מפונים בסך כ-22 מיליון שקל וצו האוסר להקטין תשלומים בהשוואה לתשלומים ששולמו עד כה: "בלתי סביר, בלתי מידתי וללא כל פירוט"

"אין ביקוש לישראל": ההודעה העצובה של חברת התעופה האירופית

בתשובה לפניית פספורטניוז, חברת התעופה ההולנדית Transavia שהאריכה את השעיית טיסותיה לישראל, מסרה כי "הסיבה המרכזית להחלטה היא חוסר ביקוש ליעד זה". בכך למעשה מבוטלות כל טיסות חברות התעופה הזרות להולנד. מוקדם יותר נאמר בכנס "תיירות עם הפנים קדימה" כי המדינה "תסיים את השנה עם מספר תיירים שמחזיר אותה 20 שנים לאחור"

מהעוטף לשרונה: תערוכת צילומים של תלמידי נתיב העשרה בתל אביב

תערוכת הצילומים "מנתיב לתל אביב" של עיריית תל אביב-יפו מציגה תמונות שצילמו ילדים מנתיב העשרה ומתל אביב המתארות את החיים בישראל מאז 7 באוקטובר. התערוכה מוצגת בפארק שרונה בת"א ופתוחה לקהל: "תושבי המושב נעקרו מבתיהם ומסביבתם ועברו לבתי מלון, החיים השתנו ללא היכר. הסטנו את העדשה אל תל אביב כפי שנראית מבעד לעיניהם"

מנזקי המלחמה: אתר חמת גדר נסגר עד סוף הקיץ

האתר הפופולרי שמדרום לרמת הגולן ומזרחית לכנרת נסגר מחוסר כדאיות להפעלתו בשל המלחמה המתמשכת בצפון הארץ. באתר מתכננים חזרה לפעילות לקראת חגי תשרי: "בברכת בשורות טובות ושלום על ישראל"

מנכ"ל ישרוטל: "איפה העובדים הזרים? אנחנו שוחקים את כוח האדם"

ליאור רביב תוקף את אי-הגעת העובדים שאמורים להחליף את אלה הפלסטינים, למרות החלטת הממשלה בעניין: הבעיה המרכזית שלנו היא המחסור החמור בעובדים לצד הביקושים שיש לנו. מאז הקורונה יש בעיה עם העובדים, וזה מקשה מאוד על ההתנהלות"

   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... > >>

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: