מרץ הגדול: כל חברות התעופה שצפויות לחזור לישראל במהלך החודש הקרוב
אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, חודש מרץ 2025 אמור להיות אחד המשמעותיים ביותר בחזרת חברות התעופה הזרות לארץ. מיונייטד ועד ריינאייר, מאיבריה ועד אייר אינדיה: קבלו את הרשימה המפוארת, וגם: שובו של הטרמינל המיתולוגי

בהינתן והמצב הביטחוני יישמר, או לפחות לא יורע, חודש מרץ 2025 שמתחיל היום (שבת) הולך להיות אחד המשמעותיים ביותר בכל הנוגע לחזרתן של חברות התעופה הזרות לישראל, חלקן כאלה שהשעו את טיסותיהן כבר מתחילת המלחמה, אחרות חזרו ועזבו שוב - וכעת מתכננות לחזור להפעיל את הקווים לתל אביב.
2.3 | אייר אינדיה
חברת התעופה הלאומית של הודו תחדש את הטיסות בקו ניו דלהי-תל אביב ב-2 במרץ 2025, יום ראשון הקרוב.

החברה תפעיל בקו הבלעדי בין ישראל להודו חמש טיסות שבועיות, שיאפשרו גם קישוריות נוחה ומהירה ליעדי המשך רבים במזרח. ההמראה מתל אביב מתוכננת לשעות הערב, והנחיתה בהודו בשעות הבוקר המוקדמות. החזרה מדלהי מתוכננת בשעות אחה"צ, עם נחיתה בתל אביב בשעות הערב.
15.3 | United
חברת התעופה הראשונה לחזור בסבב זה מארצות הברית לישראל תהיה United, שתחדש ב-15 במרץ את הטיסות היומיות הישירות לת״א מנמל התעופה ניוארק שבניו ג'רזי.

הטיסות יתבצעו במטוס הדגל של החברה Boeing 787-10. החברה מתכננת להפעיל טיסה יומית שנייה לת"א החל מ-29 במרץ 2025, ואולי גם להשיב קווים נוספים מתל אביב בהמשך השנה. אגב, בתחילת אפריל צפויה גם דלתא לחדש את הטיסות בין תל אביב לבין ניו יורק (JFK).
30.3 | איבריה אקספרס וריינאייר
חברת התעופה הספרדית איבריה, שהפעילה גם במהלך המלחמה טיסות לישראל באמצעות איבריה אקספרס, צפויה להחזיר את פעילות הקו בסוף חודש מרץ.

באותו יום צפויה לחזור לישראל חברת ריינאייר, שהתנתה את חזרתה לישראל בפתיחת טרמינל 1 - מה שצפוי לקרות באותו יום בדיוק.

ריינאייר צפויה לחזור להפעיל בהדרגה טיסות לשבעה יעדים באיטליה, ביניהם רומא, מילאנו, ונציה ורבים אחרים. עוד צפויים לחזור הקווים לפאפוס שבקפריסין; אתונה, סלוניקי וחאניה ביוון; בודפשט בהונגריה ועוד.

ומה בחודש שלאחר מכן? כאמור, כבר בתחילת אפריל צפויה דלתא אייר ליינס לחדש טיסותיה לנתב"ג. ב-2 באפריל צפויה לחזור אלינו אייר בלטיק ובאותו שבוע גם ענקית התעופה הבריטית, בריטיש איירווייז.
בחודש מאי חברת התעופה הקרואטית צפויה לחדש את טיסותיה לישראל, ובתחילת יוני, אם הכל באמת יהיה בסדר בארץ, נראה שוב בנתב"ג את KLM ואת EASY JET.
עם חזרה של יותר חברות תעופה זרות לישראל, צפוי גם לגדול משמעותית מספר הנוסעים היומי בנתב"ג שהגיע השבוע ל-50 אלף נוסעים ביום. יש מקום לאופטימיות, סוף סוף.