אא

פרסום ראשון: רשת מלונות ישראל קנדה מתרחבת - מצרפת את מלון שלום ירושלים

החברה, שהכנסותיה זינקו בכ-24% ב-9 החודשים הראשונים של 2023, חתמה על הסכם שכירות המלון לתקופה של 20 שנה. מנכ"ל מלונות ישראל קנדה: "אחד היעדים המרכזיים של הרשת לשלב מלון בעיר ירושלים"

עין כרם, ירושלים. צילום: shutterstock עין כרם, ירושלים. צילום: shutterstock

מלונות ישראל קנדה מגדילה את היקף הפעילות: חתמה על הסכם שכירות מלון "שלום ירושלים".

המלון הוא אחד המלונות המוכרים בעיר ירושלים עם 288 חדרים שישראל קנדה מתעתדת לשפץ במהלך השנתיים הקרובות בעלות כוללת של כ-20 מיליון שקל.

בימים אלה מוקמות במלון, בנוסף לחדרי האירוח, 4 סוויטות מפוארות הכוללות בריכה פרטית לכל אחת מהסוויטות המשקיפות לנוף של ירושלים. עוד במלון, מרכז כנסים, ספא ובריכה חצי אולימפית.

ישראל קנדה שוכרת את "שלום ירושלים" ממשפחת לוי, בעלת המלון, לתקופה של 20 שנים. תקופת הניהול תחל עם סיום המלחמה.

למלון מוניטין רב שנים וממוקם בשכונת עין כרם הציורית, במרחק כ-10 דקות נסיעה ממרכז העיר. מיקומו הגבוה של המלון מאפשר תצפית מרהיבה על נופי העיר.

ראובן אלקס, שותף ומנכ"ל רשת ישראל קנדה מלונות: "אחד היעדים המרכזיים של הרשת לשלב מלון בעיר ירושלים וכעת, ישראל קנדה פרוסה בכל אתרי התיירות בארץ. למלון פוטנציאל אדיר ואני בטוח שאחרי השיפוץ והוספת הסוויטות, יתארחו בו קהלים חדשים בנוסף על הקיימים והוא יהיה אחד המלונות המובילים בירושלים. זהו המלון השלישי אותו אנו מצרפים לשורות הרשת במהלך השנה האחרונה, שבמהלכה הגדלנו את מצבת החדרים שלנו בכ-500 חדרים".

ראובן אלקס. צילום: יחצ ישראל קנדהראובן אלקס. צילום: יחצ ישראל קנדה

רשת ישראל קנדה מלונות מונה 11 בתי מלון בישראל ו-3 מלונות נוספים ביוון. בקרוב, הרשת תחל בבניית מלון מידטאון ירושלים במחנה יהודה הצפוי להיפתח בתחילת 2027. בנוסף, החברה חתמה גם על הסכם שכירות מלון בוטיק חדש בן 34 חדר בלבונטין בתל אביב.

הכנסות ישראל קנדה מלונאות זינקו ב-3 הרבעונים הראשונים של 2023 בכ-24% לסך של כ-232 מיליון שקל לעומת סך של 188 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ה-EBITDAR של החברה ב-9 החודשים הראשונים של 2023 הסתכם לסך של כ-46 מיליון שקל לעומת 44 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות אל מול התקופה המקבילה אשתקד, נובע בעיקר מהכנסות הפעלת מלון לייק האוס שהסתכם בכ-54 מיליון שקל ומלון פליי מידטאון ת"א כ-14 מיליון שקל.

ברבעון השלישי של 2023 ה-EBITDAR הסתכם לסך של כ-19 מיליון שקל לעומת 21 מיליון שקל שנה קודמת. ההכנסות הסתכמו לסך של כ-85 מיליון שקל לעומת סך של כ-88.600 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההון העצמי של החברה לתום רבעון שלישי עומד על כ-252 מיליון שקל לעומת 239 מיליון שקל בתקופה המקבילה שנה קודמת. החברה פתחה במהלך הרבעון הנוכחי את מלון פארוס ביוון הכולל 44 חדרים, מסעדה, בריכה ושוכן בחוף ארגו במרכז האי פארוס. בנוסף, החברה חתמה על הסכם שכירות מלון בוטיק חדש בן 34 חדר בלבונטין בתל אביב. כל זאת בנוסף להסכם השכירות שהחברה חתמה כאמור להפעלת מלון שלום בירושלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושליםמלונות קנדה ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: