אא

ישראל קנדה מאשרת: מנהלים מו"מ לרכישת 100% מפעילות רשת מלונות בראון

החברה בעלת השליטה ברשת המלונות בדיווח מיוחד לבורסה לניירות ערך, מאשרת את הדיווח בפספורטניוז: ״מנהלת מו"מ לרכישת 100% מפעילות רשת מלונות בראון״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ישראל קנדה מלונאות מאשרת את חשיפת פספורטניוז ב-25 באוגוסט, שהיא מנהלת מו"מ לרכישת רשת מלונות בראון.

בעקבות הפרסום הנוסף של פספורטניוז היום, על מגעים מתקדמים בין הצדדים, ישראל קנדה בעלת השליטה ברשת המלונות הוציאה היום דיווח מיוחד לבורסה לניירות ערך בו היא כותבת כי: "החברה מתכבדת לעדכן כי ישראל קנדה מלונאות בע"מ, מנהלת מו"מ לרכישת 100% מפעילות רשת מלונות בראון. נכון למועד  דוח מיידי זה, טרם נחתם הסכם עקרונות ו/או הסכם מחייב בין הצדדים ואין ביכולתה של החברה להעריך את סיכויי הצלחת המו"מ האמור".

בחצי השנה הראשונה של השנה ההכנסות של ישראל קנדה מלונאות, זינקו בכ-47.8% לסך של כ-146.900 מיליון שקל לעומת סך של כ-98.210 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ברבעון שני זינקו בכ-36.2%. 

כפי שפורסם לאחרונה בפספורטניוז, רשת ישראל קנדה מלונות מרחיבה את פעילותה בארץ ובחו״ל. רשת המלונות רכשה מלון בוטיק באי פארוס ביוון וצרפה לשורותיה גם שני בתי מלון במיקומים אסטרטגיים אחד במרכז תל אביב והשני בצפון הארץ. באי פארוס שביוון, רכשה ושיפצה הרשת מלון בוטיק בן 44 חדרים כולל מסעדה ובריכה השוכן בחוף ארגו במרכז האי פארוס.

ראובן אלקס מנכל משותף ישראל קנה מלונות. צילום: אייל יצהרראובן אלקס מנכל משותף ישראל קנה מלונות. צילום: אייל יצהר

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראל קנדה מלונאותישראל קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: