אא

המו"מ מתקדם בין ישראל לקנדה לרכישת רשת מלונות בראון

כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, הזרוע המלונאית של חברת ישראל-קנדה נמצאת במשא ומתן לרכישת רשת מלונות בראון. כעת, המו"מ בין הצדדים מתקדם וצפוי לתפוס תאוצה בימים הקרובים

מלון קיוביק של בראון באתונה. צילום: יחצ בראון מלון קיוביק של בראון באתונה. צילום: יחצ בראון

לאחר מו"מ בין רשת המלונות ישראל קנדה בדבר רכישת רשת מלונות בראון, שהחל לפני מספר חודשים בגישושים כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, המגעים כעת מתקדמים. עפ"י גורמים בענף המלונאות, השיחות בין הצדדים אמורות לתפוס תאוצה כבר בימים הקרובים.

ישראל קנדה מלונאות, בראשות השותף והמנכ"ל ראובן אלקס והבעלים ברק רוזן, אסי טוכמאייר ועופר פלדמן, נמצאת בתאוצה והתפתחות גדולה.

בערב הגאלה השנתי של קבוצת פספורט בנוכחות בכירי תעשיית התיירות והתעופה שהתקיים השבוע בסטוקו בת"א, אף הוענק לישראל קנדה מגן הוקרה מיוחד על הפריצה בתחום המלונאות.

 פרג' אלי כהן מנכל התאחדות המלונות וראובן אלקס מנכל ישראל קנדה מלונאות צילום סיון פרג' אלי כהן מנכל התאחדות המלונות וראובן אלקס מנכל ישראל קנדה מלונאות צילום סיון

העסקה לא פשוטה לביצוע. בעוד ישראל קנדה נסחרת בבורסה ופועלת בהתאם לכללים הנדרשים, רשת מלונות בראון פועלת עם מספר שותפים קטנים. לפיכך, עסקה כזו דורשת בדיקה מעמיקה.

רשת מלונות בראון נמצאת בבעלות משפחת ויצמן, ליאון אביגד והכשרה חברה לביטוח עם 16.5%. הרשת פועלת בארץ ובחו"ל, התפתחה מאוד ובהתאם לכך גם ההתחייבויות. 

רשת מלונות בראון העמיקה בשנה האחרונה את אחיזתה בשוק המלונות היווני, עם 11 מלונות ואתרי נופש פעילים בבירה אתונה, לאורך קו החוף ובאיים אוויה, קורפו וכרתים. עד סוף 2023 צפויים להתווסף 9 מלונות נוספים.

ישראל קנדה מלונאות נוסדה לפני ארבע שנים בלבד, עברה את תקופת הקורונה ורשמה מחצית שנה ראשונה של 2023 מעולה. הכנסות הרשת בחצי השנה הראשונה של 2023 זינקו בכ-47.8% לסך של כ-146.900 מיליון שקל לעומת סך של כ-98.210 מיליון שקל בחצי השנה הראשונה של 2022.

ברבעון השני של 2023 ההכנסות צמחו בסך של כ-36.2% והסתכמו בכ-83.580 מיליון שקל לעומת סך של כ-61.340 מיליון שקל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בחצי השנה הראשונה בסך של כ-11.6 מיליון שקל.

בארבע שנות פעילות רשת המלונות רשמה הון עצמי של כ-200 מיליון שקל מה שמעיד שהיא בדרך הנכונה, מתנהלת בצורה טובה מה שיאפשר את המשך הגידול וההתפתחות שלה בשנים הקרובות. לרשת גם נכנסה שותפה אסטרטגית מנורה מבטחים עם כ-15% בבעלות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות בראוןישראל קנדה מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: