אא

זעם בענף: האוצר טרם האריך תכנית הסיוע לסוכני נסיעות. אלפי עובדים בדרך לחל"ת

ראשי התאחדות סוכני הנסיעות לשר האוצר וליו"ר ועדת הכספים: "הדבר גורם לחוסר ודאות עצום בענף והחברות אינן יודעות כיצד לנהוג"

משרד האוצר בירושלים. צילום: ספיר פרץ משרד האוצר בירושלים. צילום: ספיר פרץ

חודש דצמבר בפתח ובמשרד האוצר עדיין לא הודיעו על הארכת תוכנית הסיוע הכלכלי לענף סוכני הנסיעות שנפגעו קשה בגלל המלחמה.

במכתב ששלחו ראשי התאחדות סוכני הנסיעות - קובי קרני, יו"ר ההתאחדות והמנכ"לית, טלי לאופר - לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ' וליו"ר ועדת הכספים של הכנסת, משה גפני, הם כותבים: 

"חודש דצמבר נמצא כבר מעבר לפינה ובשלב זה אנו יודעים לומר בוודאות שהוא אינו צפוי להיות טוב יותר בשום פרמטר מחודש נובמבר. בד בבד, נכון לכרגע, ימים ספורים בלבד לפני חודש דצמבר, טרם התקבלה כל הודעה כי משרד האוצר יאריך את תוכנית הסיוע בחודש", כותבים השניים.

עוד הם כותבים ומזהירים, "הדבר גורם לחוסר ודאות עצום בענף והחברות אינן יודעות כיצד לנהוג. אם לא תוארך תכנית הסיוע בחודש נוסף, יאלצו החברות להוציא כבר בימים הקרובים אלפי עובדים לחל"ת".

עוד הם מוסיפים בפנייתם ונחדד, כי רק הארכת הסיוע הכלכלי בחודש נוסף (דצמבר 2023) תאפשר לענף התיירות לשמר את עובדיו ולהבטיח חזרה לפעילות, גם אם חלקית, מיד לכשיבשילו התנאים. מאחר שמנגנון הפיצוי מותנה ומדורג לפי ירידת מחזורים הרי שמובטח שרק חברות והענפים שעדיין זקוקים לסיוע יקבלו אותו, ובכך תושג מטרת החקיקה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: