אא

מפגש פסגה: לקוחות ענקיות התעופה מאירופה ואיחוד האמירויות נהנים עוד יותר

חברי Flying Blue ו-Etihad Guest הטסים בקבוצת אייר פראנס-KLM או Etihad Airways יכולים כעת להרוויח ולממש מיילים בתוכנית הנאמנות לפי בחירתם. כחלק מהשותפות המורחבת, שהוכרזה בספטמבר 2023, ללקוחות אייר פראנס-KLM ו-Etihad Airways יש כעת גישה ליותר מ-60 קווים חדשים מעבר לאבו דאבי, פריז ואמסטרדם

צילום: Etihad צילום: Etihad

קבוצת אייר פראנס-KLM ו-Etihad Airways, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, הכריזו על שותפות חדשה בין תוכניות הנאמנות שלהן בעקבות מזכר ההבנות (MoU, שנחתם בין שתי קבוצות חברות התעופה בספטמבר 2023.

כחלק משותפות חדשה זו, חברי Flying Blue, תכנית הנאמנות של אייר פראנס וKLM וחברי Etihad Guest, תוכנית הנאמנות של Etihad Airways, יוכלו כעת להרוויח ולממש מיילים בכל אחת מתוכניות הנאמנות בעת טיסה באייר פראנס, KLM או Etihad.

בעקבות מזכר ההבנות, שנחתם מוקדם יותר השנה, לקוחות אייר פראנס-KLM ו-Etihad Airways יכולים כעת להתחבר, להרוויח ולממש מיילים ביותר מ-60 קווים חדשים המכסים מגוון יעדים ברחבי העולם.

השותפות עלתה לאוויר אמש (ב'), לאחר שאייר פראנס החלה לפעול מפריז שארל דה גול לנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי באוקטובר האחרון.

ניתן לממש את Flying Blue Miles כדי ליהנות ממגוון עצום של חוויות, החל מטיסות, שהות בבתי מלון ברחבי העולם, השכרת רכב, או מוצרים מחנות Flying Blue. ניתן להשתמש במיילים של Etihad Guest Miles על טיסות, שהייה בבתי מלון וחופשות ברחבי העולם, או מוצרים מחנות Etihad Guest Reward Shop.

אייר פראנס מפעילה כיום טיסות יומיות בין פריז – שארל דה גול ונמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי, בעוד ש-Etihad מפעילה כיום טיסות יומיות הן לפריז-שארל דה גול והן לאמסטרדם סכיפהול מנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי.

אנגוס קלארק, סגן נשיא בכיר ומנהל המסחר הראשי של אייר פראנס-KLM, אמר: "אני שמח מאוד לפתח את השותפות שלנו עם Etihad Airways. שיתוף הפעולה מתרחב כעת עוד יותר, מכיוון שאנו שואפים לבחון הזדמנויות בתחום נאמנות, בנוסף לשיפור רשת המסלולים שלנו לטובת לקוחותינו מכל רחבי העולם. האטרקטיביות של אבו דאבי כיעד וכמרכז, המופעל על ידי טביעת הרגל הגדולה של Etihad המשתרעת על פני דרום ודרום מזרח אסיה, כמו גם אוסטרליה, מביאה עושר משמעותי לשותפות זו. הרגע הזה מסמן את המחויבות המשותפת שלנו לספק חוויות טיסה חלקות, משובחות, ממוקדות לקוח, לבסיס הלקוחות הגלובלי המשותף שלנו ול-20 מיליון חברי Flying Blue הנאמנים שלנו."

אריק דה, מנהל הכנסות ראשי ב-Etihad, אמר: "לאחר השותפות המורחבת שלנו עם אייר פראנס-KLM שנחתמה בספטמבר, אנו שמחים להביא לשוק את שיתוף הפעולה הזה לטובת הלקוחות הנאמנים של חברת התעופה שלנו. ל-9 מיליון חברי Etihad שלנו תהיה כעת גישה לזכות ולממש את המיילים של Etihad Guest, כאשר הם טסים עם Air France-KLM, מה שמעניק הזדמנויות טובות עוד יותר ליהנות מהיתרונות של התוכנית. אנו מצפים לקבל את פני חברי Flying Blue לרשת Etihad המתרחבת כדי לזכות ב-Flying Blue Miles כשהם בוחרים לטוס עם Etihad".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airlinesאתיחאד איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: