אא

בברכת הרב: הושקה ספינת "ויוה" של נורביג'יאן קרוז ליין

הספינה החדשה של ענקית השייט נחנכה בטקס חגיגי בנמל של מיאמי. לצד מנכ"ל החברה ובכיריה בירך גם הרב מארק לבוביץ מפלורידה: "בתנ"ך כתוב ה' יענך ביום צרה, ונדמה שיש יותר צרות עכשיו על האדמה מאשר בים", אמר הרב בהתייחס למצב בישראל

צילום: NCL צילום: NCL

בטקס חגיגי בהשתתפות בכירי ענף השייט, הנהלת NCL, כוכבי הפופ הגדולים בעולם הלטיני ומאות עיתונאים מרחבי העולם הושקה אתמול הספינה החדשה של נורביג'ין קרוז ליין (NCL) הנושאת את השם המחייב "ויוה".

הספינה שמביאה עמה מספר חידושים כדוגמת מרוץ קארטינג על הדק העליון, מגלשות מים חדשניות ומפחידות ומסלול הליכה שקוף מעל הים, לצד המסעדות, הברים, הקזינו, הספא המפואר ושלל האטרקציות המוכרות של חברות השייט הגדולות, קורצת בעיקר לקהל הלטיני והאמריקני-לטיני של מיאמי וסביבותיה.

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

לצד המברכים הרבים מהנהלת החברה, הועלה לבמה גם הרב מארק ליבוביץ' שבירך: "אלוהים ישיב לנו בימים קשים, אלוהים ישמור עלינו בטוחים. אני לא יודע מה איתכם אבל לי נדמה שיש צרות גדולות יותר על פני האדמה מאשר על פני הים – ולכן אנחנו מסתכלים עליכם אנשי הים כדי להיות מקום מבטחים. קברניטי הספינה עושים כל שביכולתם כדי להבטיח את שלומו של כל נוסע שירגיש רצוי על הסיפון".

לערב ההשקה ול"סנדק הספינה" נבחר הזמר לואיס פונסי, מכוכבי המוזיקה הלטינית הגדולים בעולם כיום, זוכה פרסי הגראמי הלטיני ומי ששר את להיט הענק "דספסיטו". לצדו מופיעים בערב ההשקה גם הזמרת פאולינה רוביו וכוכבים לטיניים אחרים.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

סלוגן הספינה הוא "Live it up" ובהחלט אפשר לחוש את תחושת ה"UP" על הספינה כאשר כל אחד מהמפלסים מכיל עוד ועוד אטרקציות, מתחמי בילוי מסוגים שונים וכמובן, אינסוף אוכל ושתייה כיד המלך כנהוג בקרוזים כגון זה.

יש לציין שהספינה החדשה כבר יצאה אל הים בחודש יולי האחרון וביצעה מספר הפלגות, לרבות זו שהביאה אותה אל הנקודה ממנה אנחנו מדווחים – מליסבון למיאמי.

ההפלגה הלטינית הראשונה של ה"ויוה" תצא לדרך היום (רביעי) אל Great Stirrup Cay שבבהאמאס, אי שבבעלות חברת השייט.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLנורווג'יאן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: