אא

החופשה המושלמת? אחרי 900 ימי הקמה, הצצה לספינה החדשה של רויאל קריביאן שבדרך אל הים

הושלמה בניית ספינת הפאר החדשה של ענקית השייט רויאל קריביאן, ICON OF THE SEAS. הספינה נחנכה בטקס במספנה בפינלנד ותצא אל הים בינואר 2024 מהנמל של מיאמי

אייקון אוף דה סיז (צילום: רויאל קריביאן) אייקון אוף דה סיז (צילום: רויאל קריביאן)

לא בכל יום יוצאת לאוויר העולם ספינת פאר חדשה. השבוע זה קרה, ביום שני, בפינלנד, עם ההודעה הרשמית של רויאל קריביאן על סיום העבודות להקמת הספינה החדשה "ICON OF THE SEAS" המצטרפת לשורה הארוכה של ספינות הפאר של החברה.

ה''שכונות'' החדשות של האייקון (צילום: רויאל קריביאן)ה''שכונות'' החדשות של האייקון (צילום: רויאל קריביאן)

"אנחנו חוגגים היום יותר מהשקה של ספינה חדשה, זו חגיגה של יותר מחמישים שנות חדשנות וחלומות בחברה ששמה לה למטרה לייצר את החופשה המושלמת", אמר ג'ייסון ליברטי, נשיא ומנכ"ל קבוצת רויאל קריביאן.

הספינה החדשה תכלול שמונה "שכונות", שהן מתחמי חדרים ברמות שונות ובאופי שונה, מחדרים סטנדרטיים ועד "בית המגורים המשפחתי" – חדר שמפחתי עצום שמשתרע על פני שלוש קומות. "שכונה" נוספת חדשה תהיה "SURFSIDE", המותאמת לקהל שאולי פחות היה מהמרכזיים של ענקית הקרוזים לאורך השנים – משפחות צעירות. כמו כן ב"ICON OF THE SEAS" יוצבו 40 מתחמי הסעדה וברים.

ההשקה החגיגיתההשקה החגיגית

בין האטרקציות החדשות שהוקמו על הספינה על ידי חברת רויאיל קריביאן המיוצגת בישראל על ידי חברת סנורמה, ניתן למנות את "אי הריגושים" הכולל שש מגלשות מים מהגדולות שאי פעם נראו בים, "הליכת אוויר" – מסלול הליכה שקוף מעל הים לאמיצים, מגרש מיני-גולף ועוד.

הספינה החדשה תצא להפלגות בין היתר ממיאמי אל CocoCay, האי המפורסם של רויאל קריביאן בקאריביים שם יבלו הנופשים בממוצע יום אחד של שהייה. הפלגות רבות נוספות ייצאו במסלולים אחרים עליהם תודיע החברה בהמשך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםקרוזרויאל קריביאן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: