אא

קבוצת ממן לשגרירים הזרים: "סייעו בהשבת חברות התעופה לנתב"ג"

נחמה רונן, יו"ר קבוצת ממן המייצגת עשרות חברות תעופה זרות במכתב לשגרירים המוצבים בארץ: "חידוש הטיסות - מנוע חשוב להנעת הכלכלה בישראל, ישפיע על תחושת הביטחון של האזרחים"

נתב"ג הריק בימי המלחמה (צילום: פספורטניוז) נתב"ג הריק בימי המלחמה (צילום: פספורטניוז)

קבוצת ממן פנתה אל שגרירי ארה"ב, גרמניה ואנגליה בישראל על מנת שיסייעו בהחזרת הפעילות של חברות התעופה הזרות לנתב"ג. נחמה רונן, יו"ר הקבוצה כתבה כי: "חידוש הטיסות יהיה אחד המנועים החשובים ביותר להנעת הכלכלה בישראל וישפיע על תחושת הביטחון של אזרחיה. זאת ועוד, חברות תעופה זרות אחרות לבטח ילכו בעקבות החלטה זו".

בין השגרירים שקיבלו את המכתב היו כאמור שגריר גרמניה בישראל, שטפן זייברט, שבמדינתו פועלת קבוצת לופטהנזה, ג'יקוב לו, שגריר ארה"ב בישראל שבמדינתו פועלות יונייטד איירליינס, אמריקן, איירליינס ודלתא וסיימון וולטרס, שגריר בריטניה בישראל ממנה מגיעות וירג'ין אטלנטיק ובריטיש איירווייז.

נחמה רונן (צילום: סיון פרג')נחמה רונן (צילום: סיון פרג')

עוד במכתב לשגריר ארה"ב נכתב: "למרבה הצער, בשל המלחמה שנכפתה עלינו, חברות התעופה האמריקאיות, כמו אחרות, החליטו להפסיק לטוס באופן זמני. כחלק מהסיוע הצבאי, הכלכלי והמדיני שממשלת ארצות הברית מעניקה למדינת ישראל במיוחד בתקופה קשה זו, אנו מבקשים את עזרתכם במאמץ להביא להחזרת הטיסות מאמריקה לישראל".

"מאז הקמת מדינת ישראל, ארצות הברית של אמריקה תמיד תמכה בישראל ועמדה לצידה, גם בזמנים טובים וגם בזמנים רעים. החברות בין המדינות חזקה ועמוקה. ההנהלה והעובדים של ממן מודעים היטב לערך יוצא הדופן של חברות ותמיכה זו ולכן נודה לכם על כל סיוע שתוכל להעניק על מנת לשכנע את חברות התעופה האמריקאיות לחזור ולטוס לישראל", סיכמה.

בשבוע שעבר שוחחה רונן עם מנהל נתב"ג אודי בר עוז ועם למעלה מ-120 נציגים של חברות התעופה הבינ"ל, זאת במטרה לקדם את חזרתן לטיסות לישראל. בסקירה, הציג בר עוז את פעילות השדה הרציפה מתחילת הלחימה. עוד הוצג לנציגי החברות, שמרביתם אינם יושבים באופן קבוע בישראל, כי נכון לעכשיו הפעילות במשק חזרה כמעט לשגרה ללא הגבלות מיוחדות במרבית האזורים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממןנתב"גחברות תעופהממן אוויאישןנחמה רונןממן תעופהקבוצת ממןנמל תעופה בן גוריון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: