אא

הסכם הקוד שייר של Etihad Airways ו-TAP אייר פורטוגל יוצא היום לדרך

שתי חברות הדגל של אבו דאבי ופורטוגל הסכימו על שיתוף קוד אסטרטגי, המאפשר קישוריות משופרת לנוסעים של שתי חברות התעופה אל מגוון יעדים ברשתות המגוונות שלהן

צילום: איתיחאד צילום: איתיחאד

הסכם הקוד-שייר בין שתי החברות הלאומיות של אבו דאבי – איחוד האמירויות ופורטוגל נכנס לתוקף היום, 5 בדצמבר 2023.

איתיחאד איירווייס הודיעה היום כי ההסכם עם TAP אייר פורטוגל הוא נדבך נוסף במטרתה של החברה לחזק את הצמיחה התרבותית והכלכלית של אבו דאבי ולהביא אליה יותר תיירים.

שותפות זו תספק ללקוחות של איתיחאד גישה קלה למגוון יעדים ברחבי הרשת של TAP, כולל יעדים אטרקטיביים, כמו ריו דה ז'נרו וסאו פאולו בברזיל, כמו גם סן פרנסיסקו ומיאמי בארה"ב.

בנוסף גם אי הנופש האפריקאי הקסום סאו טומה, אליו טסה אייר פורטוגל, הוא בין היעדים הציוריים הזמינים באמצעות הסכם זה, ונוסעי איתיחאד יכולים להתחבר גם אל מדיירה, מלגה, סביליה ולנסיה באירופה, כמו גם מרקש ודקר באפריקה.

שיתוף הקוד מאפשר לנוסעים ביצוע הזמנה אחת עם תהליך צ'ק-אין אחד והעברת המטען בצורה חלקה ליעד הסופי.

אריק דה, סמנכ"ל ההכנסות הראשי של איתיחאד, אמר: "שיתוף הפעולה הזה מספק לאורחים שלנו גישה נוחה נקודתית ל-26 מיעדי הפנאי והעסקים הפנטסטיים של TAP.

באותה מידה הוא מרחיב את האפשרויות הזמינות ללקוחות TAP הנוסעים מאירופה לאבו דאבי, ומציע להם את ההזדמנות ליהנות מאירוח ומהתרבות העשירה שלנו, ולהתחבר בצורה חלקה למבחר היעדים שלנו במפרץ ובאיי סיישל".

מריו קרוז, מנהל ההכנסות של TAP, אמר: "הסכם הקוד-שייר בין TAP אייר פורטוגל לאיתיחאד מוסיף גיוון ואיכות לחוויית הנסיעה ששתי החברות מציעות ללקוחותיהן. רשתות היעד של שתי חברות התעופה משלימות זו את זו באמצעות הסכם זה, המהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של TAP. אנחנו מאוד שמחים שהגענו לשותפות הזו עם איתיחאד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TAPאיתיחאד איירוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: