אא

דירקטוריון ממן אישר את התכנית האסטרטגית של החברה לחמש שנים

בין סעיפי התוכנית: הגברת אפקטיביות תמיכת מטה החברה בחברות הבנות, מהלכי רה-ארגון ומיזוג של הפעילויות הלוגיסטיות, הרחבת פעילות החברה בתחום מסוף המטענים ושירותי התעופה

צילום: RF123 צילום: RF123

בהמשך ליעדים והאסטרטגיה העסקית של חברת ממן, דירקטוריון החברה אישר תכנית אסטרטגית רב-שנתית לחברה לתקופה של חמש שנים, בהתאם להמלצות שקיבל בנדון, ולאחר תהליך בחינה שבוצע על ידי חברת ייעוץ אסטרטגי (TASC Consulting and capital ישראל).

במסגרת התכנית האסטרטגית הוצבו יעדים שונים ברמת הקבוצה ומגזרי פעילותה, בכללם הגברת אפקטיביות תמיכת מטה החברה בחברות הבנות לצורך שיפור מערכי ניהול הסיכונים בקבוצה וחיסכון בעלויות בשל ייעול תהליכים בקבוצה הרחבה.

עוד בתוכנית: התייעלות השירותים במגזר הלוגיסטיקה בארץ ובחו"ל, לרבות באמצעות בחינת מהלכי רה-ארגון ומיזוג של פעילויות הלוגיסטיקה של החברות הבנות, שיתופי פעולה חדשים בתחומים משיקים, ושדרוג שרשרת הערך הלוגיסטית הרחבת פעילות החברה בתחום מסוף המטענים ושירותי התעופה באמצעות יצירת שיתופי פעולה עם שחקנים אזוריים וגלובליים, ועזיבת פעילויות שאינן מהותיות ואינן בליבת פעילותה העסקית של החברה.

בממן מציינים כי החברה תפעל ותשאף ליישם את התכנית האסטרטגית באופן מהיר ויעיל. החברה מעריכה כי יישום התכנית האסטרטגית עשוי לשפר את יכולתה להתמודד בענפי פעילותה, למקסם את היתרונות היחסיים והסינרגיה בינה ובין חברות הבנות שלה לצורך הגדלת היקפי פעילותה ושיפור תוצאותיה.

ממן החלה במגעים ראשוניים ובלתי מחייבים עם צדדיים שלישיים רלוונטיים על מנת לבחון היתכנות וכדאיות קידום מהלכים ושיתופי פעולה בהתאם להוראות התכנית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממןממן אוויאישןממן תעופהקבוצת ממן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: