אא

עפתם עליה: זהו יעד הטיסה שהכי חיפשתם השנה בגוגל

Google מסכמת את 2023: היעד שהכי חיפשתם בשנה האחרונה היה סרי לנקה, לשם אמורות היו להתחיל טיסות סדירות - שנדחו בשל המלחמה. ולא תאמינו איזו מדינה נכנסה פעמיים לרשימה

סרי לנקה (צילום: ספיר פרץ) סרי לנקה (צילום: ספיר פרץ)

למרות שרובנו פחות מטיילים בעולם בימי המלחמה, להמשיך לחפש ולחלום על החופשה הבאה דווקא אפשר - ורגע לפני סוף השנה האזרחית, גוגל מסכמת ומפרסמת את החיפושים הפופולריים ביותר.

בתחום התיירות, היעד הפופולרי שאותו חיפשתם יותר מכל היה סרי לנקה, לשם היו אמורות להתחיל טיסות ישירות של ארקיע בחודש אוקטובר, שנדחו בשל המלחמה. טיסה בודדת של קמינוס יצאה רגע לפני, בסוף חודש ספטמבר.

אל המקום השני ברשימת היעדים שהכי חיפשתם טיסות אליהם, נמצאת קפריסין, אבל מונח החיפוש המדויק הוא "טיסות מחיפה לקפריסין", זאת בעקבות שיתוף הפעולה בין איסתא לקפריסין בהוצאת טיסות ליעד.

אל המקום השלישי הגיעה אנטליה, נתון גבוה ומעניין במיוחד, לאור היחסים המתערערים בין ישראל לטורקיה - שמתברר כי לא משפיעים באופן דרמטי על חיפוש יעד החופשה הקייצי.

למקום הרביעי הגיעה פאפוס, ובכך קפריסין משתלטת על שני מקומות בטבלת עשרת החיפושים הפופולריים של השנה.

את המקום החמישי תופסת מונטנגרו ואת השישי אבו דאבי, כאשר מעניין לראות שדובאי כלל לא נמצאת ברשימת עשרת החיפושים של השנה - כנראה כי מרבית המחפשים כבר מצאו את היעד בשנים קודמות.

במקום השביעי - טיסה לשארם, אחד היעדים הפופולריים שחזר בשנים האחרונות אל מפת התיירות של הנוסעים הישראלים ובמקום השמיני ורשה, הבירה הפולנית הפופולרית.

את המקום התשיעי והנמוך יחסית תופסת רודוס, הנציגה הבלעדית של יוון ברשימת עשרת החיפושים של השנה ואת העשירייה חותמת טוקיו, שהיתה אחד היעדים המבוקשים ביותר של אל על עד פרוץ המלחמה.

 

עשרת חיפושי הטיסות הפופולריים ביותר בשנה האחרונה על פי Google:

1.    טיסה לסרי לנקה
2.    טיסה מחיפה לקפריסין
3.    טיסה לאנטליה
4.    טיסה לפאפוס
5.    טיסה למונטנגרו
6.    טיסה לאבו דאבי
7.    טיסה לשארם
8.    טיסה לורשה
9.    טיסה לרודוס
10.    טיסה לטוקיו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סרי לנקהקפריסיןפוליןפאפוסמצריםשארם-א-שייחורשהגוגלאבו דאביאיחוד האמירויותשארםשארם א שייח'

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: