אא

במטוס החדש, עם הסוויטות הפרטיות: Japan Airlines חושפת את היעד הראשון שנבחר לשירות

לפני כחודשיים, הציגה חברת התעופה היפנית את מטוס ה-Airbus A350 1000 החדש של החברה. כעת, החברה חושפת את המסלול והיעד הראשון שנבחר למטוס - ניו יורק. המטוס, אשר מכיל 6 סוויטות, בעלות הפרדה באמצעות דלתות פרטיות, יתחיל את פעילותו כבר בחודש הבא ועתיד לפעול בתדירות יומית

צילום: Japan Airlines צילום: Japan Airlines

Japan Airlines מתקרבת בצעדי ענק להשקת מטוס ה-Airbus A350 1000, המטוס החדש והמפואר אותו הציגה בתחילת חודש אוקטובר

חברת התעופה היפנית חושפת כעת רשמית, כי בחרה בניו יורק (JFK) כיעד הראשון בו הוחלט המטוס יפעל וייתן שירות באופן קבוע ויומיומי. מסלול הפתיחה של המטוס לניו יורק, יתחיל כבר ב-24 בינואר ויפעל בתדירות של טיסה יומית.

נכון להיום, בידי החברה מטוס Airbus A350-1000 אחד בלבד, לכן תחילה השירות היומי לניו יורק לא יכלול רק טיסות של המטוס החדש. החברה צפויה לקבל את המטוס השני מן הסוג בהמשך, וכשתקבל השירות היומי יסופק על ידי ה-Airbus A350-1000 בלבד.

סוויטה. צילום: Japan Airlinesסוויטה. צילום: Japan Airlines

השירות הראשוני מטוקיו לניו יורק ייצא בשעה 11:05 (שעון מקומי) וינחת בניו יורק ב-10:00 (שעון מקומי). הטיסה חזרה מניו יורק תצא בשעה 12:40 ותגיע לטוקיו בשעה 17:15. מכירת הכרטיסים לטיסות אלו התחילה אתמול (11 בדצמבר).

קצת על המטוס, למי ששכח - 

כל מטוס יכיל 6 סוויטות, בעלות הפרדה באמצעות דלתות פרטיות, כאשר בכל סוויטה יוצבו טלוויזיות בגודל של 43 אינץ׳. המושבים מכילים רמקולים מובנים במשענות הראש שלהם. בנוסף, הסוויטה תכיל ארון בגדים, מקום לאחסון הנעליים, מיני בר אישי ומוניטור דיגיטלי לצורך תקשורת עם הדיילות.

המטוסים החדשים יכילו 52 מושבי ביזנס, כאשר כל נוסע יהנה מפונקציות השכיבה של המושבים, מסך בגודל של 24 אינץ׳, רמקולים במשענת הראש ועוד. המטוסים יכילו 239 נוסעים בסה״כ - בסוויטות, במחלקה הראשונה, במחלקת הפרימיום ובמחלקת התיירים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהניו יורקיפן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: