אא

הסוכנים לשר התיירות: "אם לא יגיע סיוע תצטרך להתעסק גם בפינוי המשרדים שלנו"

ראשי הלשכה, היו"ר ליאור גלפנד, המנכ"ל יוסי פתאל, וחבר ההנהלה שאנן קראוס נפגשו עם שר התיירות בשבוע החולף על רקע הקשיים שענף התיירות הנכנסת חווה עקב המלחמה, כאשר לא נראה באופק שיפור במצב

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ראשי לשכת מארגני תיירות נכנסת הזהירו את שר התיירות חיים כץ כי קרוב היום בו "תצטרך בסוף לטפל בפינוי שלנו ממשרדי הנסיעות".

ראשי הלשכה, היו"ר ליאור גלפנד, המנכ"ל יוסי פתאל, וחבר ההנהלה שאנן קראוס נפגשו עם שר התיירות בשבוע החולף על רקע הקשיים שענף התיירות הנכנסת חווה עקב המלחמה, כאשר לא נראה באופק שיפור במצב.

אנשי התיירות הנכנסת מצפים שהממשלה תציע להם פתרון לחודשים הקרובים לאור המצב הקשה בו מצוי הענף. בפגישה עם השר, שמקדיש לא מעט מזמנו לטיפול במפונים השוהים בבתי המלון השונים, נטען כי משרדי הנסיעות יחלו ליפול ויצטרכו להיסגר אם לא יקבלו סיוע למצבם עם תכנית מסודרת.

במהלך הפגישה על רקע הטיפול המסור של שר התיירות במפונים, נשמעה ההערה ש"הטיפול הבא שלו יהיה בפינוי שלהם, אם לא יקודם טיפול דחוף במצב".

יוסי פתאל הזהיר לא מכבר כאשר אמר: "משרד האוצר מנהל מדיניות כלכלית בדיעבד, כלומר, מודיע על תמיכה עבור חודשים שעברו, ומותיר ספק ואי ודאות את מה שיהיה. ניהול מדיניות כלכלית על פי ממוצע כלל ארצי, עלולה להיות מתכון בטוח להרס ענף התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: