אא

מספר 6 בעיר האורות: הבשורה המלונאית החדשה של פריז

רשת רדיסון בלו מצטרפת לפרויקט "המשולש" הפריזאי ותקים בו את מלונה ה-23 במדינה וה-6 בבירה. אורחי הסוויטות ייהנו מנוף פנורמי לאייפל ולסיין ועל גג המלון יוקמו מסעדה ובר - והכל במיקום נגיש במיוחד. כל הפרטים

רדיסון בלו בפריז (צילום: radissonhotels) רדיסון בלו בפריז (צילום: radissonhotels)

רשת הענק רדיסון בלו, מצטרפת לפרויקט עתידני בפריז בשם "המשולש". המלון החדש יהיה בן שש קומות ויכיל 128 חדרים. זה יהיה המלון השישי של רדיסון בלו בבירת צרפת וה-23 בכלל במדינה. הפתיחה מתוכננת ל-2026. מדובר בחלק מהתרחבות משמעותית של הרשת, שכוללת גם מלון יוקרה חדש בהונגריה.

על עיצוב המלון הופקדו האדריכלים עטורי הפרסים הרצוג & de Meuron, ולצד העיצוב המוקפד הוא אמור להיות גם מבנה "ירוק" עם צריכת אנרגיה נמוכה והקפדה יתרה על איכות הסביבה.

פרויקט "המשולש" הוא מרכז בשימוש מעורב שיכלול משרדים, מרכז קניות, מרכז תרבות, מרכז בריאות, חללי עבודה משותפים, מעליות פנורמיות ומסעדה כמו גם מצפה כוכבים המשקיף על עיר האורות.

לוקיישן מנצח

מיקום הפרויקט יהיה במרכז הקונגרסים האירופי "Paris Expo Porte de Versailles", אזור בו מבקרים יותר מ-7.5 מיליון איש בשנה. מיקומו של המלון נגיש, עם קישוריות לרשת התחבורה הציבורית. המלון נמצא כ-20 דקות נסיעה מנמל התעופה אורלי, 45 דקות מנמל התעופה שארל דה גול, 30 דקות מנוטרדאם וממגדל אייפל, ופחות משלוש שעות מבירות המדינות השכנות.

הסיין והאייפל. הנוף מסוויטות המלון (צילום: RF123)הסיין והאייפל. הנוף מסוויטות המלון (צילום: RF123)

על פי תכנון הפרויקט, החללים בו אמורים לשדר אווירה חמה. מנעד החדרים יהיה בין חדרי סטנדרט וסופריור עד לסוויטות ג'וניור עם מרפסות ונוף פנורמי לפריז, כולל מגדל אייפל, נהר הסיין והמונומנטים המפורסמים של העיר ההיסטורית.

בראש המלון יוקם "בר השמיים" ומסעדה פנורמית שצפויה להיות מרכז בילוי על רקע הנופים היפים של העיר. במלון יוקם גם חדר ישיבות לפגישות ומרכז כושר.

אלי יונס, סגן נשיא בכיר ומנהל פיתוח עולמי ב-Radisson Hotel Group, הודה לשותפים בהקמת הפרויקט ואמר: "עם רדיסון בלו כחלק מהמשולש, אנחנו ממשיכים את המסע שלנו להגדרה מחדש של קו הרקיע האירופי שלנו, כמו גם יצירת הזדמנויות מוצלחות לבעלים שלנו ואפשרויות מרגשות עבור האורחים שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרפתפריזRadissonרדיסון בלו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: