אא

ישראייר מעריכה: בקרוב טיסות מאילת לבסיס חיל האוויר בחצרים

חברת התעופה שהודיעה בתחילת נובמבר על כוונתה להפעיל טיסות מאילת לחצרים לטובת חקלאי העוטף, עדיין ממתינה לאישור סופי של חיל האוויר. בתוך כך, ישראייר צופה להפעיל ברבעון הראשון של השנה 4 מטוסי איירבוס

צילום: יח"צ ישראייר צילום: יח"צ ישראייר

בתחילת חודש נובמבר פרסמנו כאן לראשונה את דבר כוונתה של חברת ישראייר להפעיל טיסות מאילת לבסיס חיל האוויר בחצרים לטובת חקלאי עוטף עזה המתגוררים כיום זמנית באילת ובכך, לסייע לחקלאים לטוס בבקרים לעוטף, לעבד את השטחים החקלאיים ולאחר מספר שעות לשוב לאילת בה הם מתגוררים כאמור באופן זמני עד להתבהרות התמונה. 

במסגרת כך, ישראייר מבצעת בימים אלה הכנות אחרונות לצורך הפעלת הטיסות האמורות. מנהלת שיחות לקראת קבלת אישורים אחרונים מחיל האוויר, שהמועד הסופי של התחלת הטיסות, תלוי כאמור בו.

בתוך כך, בישראייר מעריכים כי ברבעון הראשון של שנת 2024 החברה תפעיל 4 מטוסי איירבוס, כאשר בשני מטוסים יבוצעו לכל אורך הרבעון סדרת פעולות לתחזוקה כבדה. "על אף המלחמה ועל אף ביצוע תוכנית התחזוקה השאפתנית, החברה מעריכה, נכון למועד זה, שקצב ביצוע שעות התעופה יהיה דומה לשיא אותו שברה החברה במהלך הרבעון הראשון בשנת 2023", אומרים בישראייר. 

 בנוסף, חברת התעופה סיימה בשבוע שעבר באופן רשמי את השלב הראשון בהטמעה המוצלחת של מערכת ניהול ההזמנות והצ'ק אין החדשה. בישראייר מציינים כי המערכת עובדת בהצלחה בפעילות הבינלאומית והפנים-ארצית. "כבר כעת החברה עדה לפוטנציאל השיפור החד במכירת המוצרים הנלווים לטיסה-ההושבה, הכבודה, ה'טרטלי' ועוד. מערכת ההזמנות החדשה, שהינה מהמובילות בעולם התעופה, מצטרפת לשורה של תשתיות מערכות מידע אחרות נוספות של החברה, שצפויות לאפשר לה להמשיך במגמת הצמיחה החזקה של ישראייר בשנים הבאות", אומרים בישראייר. 

עוד מציינים בחברה כי במהלך החודש האחרון החברה חידשה את השימוש במערכת ניהול התשואה המבוססת AL של Quicklizard. "החברה הייתה הראשונה מבין אלו שזיהו את הפוטנציאל והערך שיש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית בתחום מסחר התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: