אא

בניסיון להפעיל טיסות לפריז: ישראייר נתקלת בסירוב מהרשויות בצרפת

רשויות התעופה בצרפת לא מאשרות לעת עתה לחברת התעופה להפעיל את הקו לבירת צרפת. לאחרונה, ישראייר גיבשה מחדש את לוח טיסותיה לרבעון הראשון של 2024 בצל המלחמה ובין היעדים: אתונה, ורנה, רומא, דובאי, באטומי, בודפשט, באקו וברצלונה

קרדיט: יח״צ ישראייר קרדיט: יח״צ ישראייר

חברת  ישראייר המעוניינת להתחיל לטוס בקו ת״א - פריז נתקלת לעת עתה בסירוב של הרשויות בצרפת. בישראייר רצו להפעיל את הטיסות כבר החל מחודש ינואר 2024.

ישראייר כבר הגישה בקשה להפעיל טיסות ישירות לבירת צרפת, אך כאמור בשלב זה רשויות התעופה במדינה עדיין לא אישרו את הבקשה. 

עדיין לא ברורה הסיבה לסירוב, אך ייתכן וקשורה לעובדה שחברת התעופה הלאומית של צרפת, אייר פראנס הפסיקה את הטיסות שלה לישראל בעקבות המלחמה. לאחרונה, ישראייר גיבשה מחדש את לוח טיסותיה לרבעון הראשון של 2024 בצל המלחמה, כאשר בין היעדים שאליהם תטוס: אתונה, ורנה, רומא, דובאי, באטומי, בודפשט, באקו וברצלונה.

בתשעת החודשים הראשונים של 2023, ישראייר רשמה רווח של כ-21 מיליון דולר, סכום זהה לתקופה המקבילה ב-2022. ההכנסות צמחו לסך של 341 מיליון דולר, גידול של כ-77 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

כפי שפורסם בפספורטניוז, מחזור המכירות של החברה במהלך חודש דצמבר עומד ביעד שהציבה החברה לעצמה בראשית המלחמה, והוא כמעט כפול ממחזור ההכנסות של החברה בחודש נובמבר 2023.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירפריזמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: