אא

בעקבות פיצוץ במו״מ: קרן ספרה לא תיכנס כשותפה של איסתא

המו"מ לכניסת הקרן כשותפה בכ-25% ב"אופן סלע" בתחום מרכזי המסחר השכונתיים התפוצץ, כאשר כעת הערכה היא כי איסתא תמכור ישירות את המרכזים. כל הפרטים

המו״מ התפוצץ: קרן ספרה לא תיכנס כשותפה של איסתא בחברה הפועלת בתחום  מרכזי המסחר השכונתיים.

בחודש יוני, חשפנו לראשונה בפספורטניוז כי איסתא מתכננת להרחיב את פעילות החברה הנכדה של איסתא, "אופן סלע", הפועלת בתחום מרכזי המסחר ופנאי השכונתיים, כאשר במסגרת זו התקשרה בהסכם עקרונות עם "קרן ספרה" המתמחה בנושא, לבחינת אפשרות השקעה ע"י המשקיע על סך כולל של כ-56 מיליון שקל באופן סלע.

ההשקעה אמורה הייתה להיות כמחצית השקעה הונית באופן סלע כנגד הקצאת כ-25% מהונה המונפק, והיתרה כחלק יחסי בהלוואת בעלים. כל זה היה כפוף להשלמת בדיקת הנאותות וחתימה על הסכם מפורט.

היום, דיווחה איסתא לבורסה כי "בהמשך לדיווח המיידי מיום 22.5.2023* בדבר התקשרות בהסכם עקרונות לבחינת אפשרות השקעה בחברה הנכדה אופן סלע איסתא בע"מ, בדבר המו"מ בין הצדדים ביחס לתנאי העסקה ומתווה ההתקשרות, מודיעה החברה בזאת כי המו"מ הגיע לידי סיום מבלי שנחתם הסכם מחייב".

למעשה "קרן ספרה", משכה את המו"מ ובזה הפסידה את העסקה. בשוק הנדל"ן, מעריכים כי איסתא תמכור ישירות את המרכזים, ולמעשה מבחינתה מדובר בעסקה טובה יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: