אא

20 מיליון אירו: תוכנית ההשקעה של אאוטלט המעצבים הגדול באירופה נחשפת

Designer Outlet Serravalle, אאוטלט המעצבים הגדול באירופה אשר נמצא במרחק של כשעה נסיעה בלבד ממילאנו, החל בפרויקט ענק לקראת השנתיים הקרובות. תוכנית ההשקעה צפויה להתמקד בשיפור חווית המבקרים תוך מתן תשומת לב ומחוייבות לנושא הקיימות

Designer Outlet Serravalle. מקור תמונה: McArthurGlen Designer Outlet Serravalle. מקור תמונה: McArthurGlen

קבוצת McArthurGlen הינה המובילה בשוק האופנה הבינלאומי עם לא פחות מ-25 אאוטלטים של מעצבים מהודרים שפזורים בכל רחבי אירופה, ומהווים מוקד עליה לרגל לכלל חובבי וחובבות השופינd.

אחד מהאאוטלטים המפורסמים ביותר של הקבוצה, הוא Designer Outlet Serravalle - אאוטלט המעצבים הגדול באירופה הממוקם רק שעה נסיעה ממילאנו ו-45 דקות מג׳נובה. במתחם תמצאו למעלה מ-230 חנויות, שמציעות עד 70% הנחה למיטב מותגי האופנה.  

בתחילת החודש, מתחם המעצבים הציג את תוצאותיו לשנת 2023, כאשר הנתונים העידו על הצלחה יוצאת דופן אשר תרמה עוד לביסוס האאוטלט כיעד קניות ותיירות בעל משמעות בינלאומית. כמו כן, הנתונים המשוערים עד סוף השנה שהוצגו צופים חזרה למספרי טרום הקורונה, עם 6 מיליון מבקרים ותחזית צמיחה דו ספרתית במחזור בהשוואה ל-2019. 

בעקבות זאת, קבוצת McArthurGlen הכריזה על תוכנית השקעה חדשה בסכום של 20 מליון אירו, עבור השנתיים הקרובות - 2024-2025. הכספים, בהתאם לערכי הקבוצה והתמקדות בשיפור מתמיד, יוקצו בעיקר לשיפור חווית המבקר ולהפחתת הזיהום הסביבתי של האאוטלט, תוך הצגת מחויבות עמוקה לקיימות. 

מרכז חדש לתיירים והרחבת איזורי האירוח 

בין הפרויקטים בתוכנית ההשקעות החדשה, ייבנה מרכז חדש לתיירים שיקבל את פני האורחים הבינלאומיים ויקל על הליכי החזרי מס. כמו כן, מתוכננות הרחבות משמעותיות של אזורי האירוח הקיימים, לרבות פי שלושה את גודלו של טרקלין האורחים, הצגת חלל ייעודי לכנסים ושיפור שירותי האורחים באמצעות הרחבה ויצירת אזור ספציפי לקבוצות מאורגנות.  

העבודות המתוכננות כוללות גם שיפוץ חניונים, במטרה לייעל את זרימת התנועה ולהדריך את האורחים לאזורי חניה פנויים באמצעות יישום שילוט דיגיטלי. 

פרויקט "נווה מדבר ירוק וריהוט עירוני" 

הפרויקט שהחל כבר במהלך השנה ומטרתו להקל על התמצאות האורחים ולשפר את הנראות של חלון הראווה, ייושם עוד באופן בר קיימא על ידי צמצום משטחים מרוצפים לטובת שטחים ירוקים. חמש כיכרות כבר שופצו לחלוטין עם תוספת של עצים וצמחים רב שנתיים רבים, כמו גם התקנת מזרקות ומשחקי מים המופעלים על ידי מערכת מיחזור הממזערת את ההשפעה הסביבתית.  

בנוסף, כדי להפוך את חווית האורחים לנוחה יותר, סופקו מקומות ישיבה, שמשיות, מאווררים או מנורות חימום כדי להבטיח שהייה נעימה ומרגיעה באאוטלט בכל עונות השנה. 

מחוייבות לנושא הקיימות     

קיימות היא אבן יסוד בתוכנית ההשקעות 2024-2025, כולל יוזמות לצמצום ההשפעה הסביבתית כגון התקנת כ-7,000 מ"ר של פאנלים סולאריים והכנסת מערכת לניהול מבנים לניהול מושכל ומשולב של צריכת האנרגיה של המרכז.  

כמו כן, נעשים מאמצים משמעותיים לניהול יעיל של מים, לרבות הקמת באר ארטזית ומיכל מים לאיסוף מי גשמים. לבסוף, יינקטו צעדים לביטול השימוש בגז בתוך האאוטלט ולהגדלת מספר עמדות הטעינה לרכבים חשמליים. 

מתאו מיגאני (Matteo Migani), המנהל הכללי של Serravalle Designer Outlet: "חוויית הלקוח היא בלב ההצעות של McArthurGlen, פילוסופיה שבה תמכנו בהשקעות משמעותיות בשנים האחרונות. צרכנים, עדיין מחוברים חזק לחנויות פיזיות, שלדעתם חיוניות לחווית הקנייה, כפי שאושר על ידיMcArthurGlen 2003-2023 Fashion Inside Observatory, שנערך בשיתוף פעולה עם Doxa והוצג לאחרונה. חווית הקניות במרכזים שלנו היא חווית פנאי, אך זה מעבר לקניית פריטים באיכות גבוהה במחירים מוזלים - זה מייצג חוויה מקיפה יותר. הנוסחה המנצחת של חנויות המעצבים שלנו מושכת מבקרים מלמעלה מ-200 לאומים ברחבי העולם, ומציעה לא רק קניות עבור המותגים הבינלאומיים הטובים ביותר ותוצרת איטליה אלא גם מגוון רחב של שירותים, מאוכל ועד חללי פנאי לכל הגילאים". 

לפי McArthurGlen, במהלך השנה נרשמים מספרים מרשימים: נתונים פטורים ממס מצביעים על צמיחה משוערת בסוף השנה של +13% בהשוואה לשנת 2019, עם משקל משמעותי על סך ההכנסות העולה על 40%. תמהיל השווקים במרכזי הקבוצה השתנה באופן קיצוני במהלך השנתיים האחרונות: השווקים בדרום מזרח אסיה אוחדו ונפתחו קשרים חדשים בהודו, המזרח התיכון, ארה"ב ומדינות מתעוררות רבות בדרום ובמזרח הים התיכון. תוצאות מעודדות עבור הקבוצה מגיעות גם מהתוכנית של פעילויות והשקעות שבוצעו כדי להפעיל מחדש את הקשרים עם השוק הסיני, שהיא בעלת חשיבות אסטרטגית מהותית. 

על פי הנתונים ממחקר שנערך לאחרונה על ידי פרומטיה על השפעת הפעילות של מרכז Serravalle, לתוצאות יש גם השפעה חיובית על האיזור. הודות לצמיחת האאוטלט, התעסוקה המקומית נשמרה בסביבות 2,000 איש, שהם למעלה מ-8% מהתעסוקה באיזור הייחוס. 

Serravalle Designer Outlet מייצר 160 מיליון יורו של ערך מוסף כהשפעה ישירה של פעילותה על השטח. ברמה האזורית, שווי זה מגיע ל-426 מיליון יורו, בהתחשב בכל ההשפעות העקיפות והנגרמות, עם מדד דיפוזיה של 2.7. על כל 100 אירו שהושקעו באאוטלט, נותרו 37 אירו בשטח המקומי ו-81 אירו באזור, תוך שימת דגש על ההשפעה הכלכלית ושיתוף הפעולה המתמשך עם הקהילה המקומית. 

"הנתונים מהמחקר שלנו, שנערך בשיתוף פעולה עם פרומטיה, מעודדים ביותר ומדגים באופן חד משמעי שהאאוטלט לא רק ממלא תפקיד מפתח בכלכלה האזורית אלא גם משמש נדבך לשמירה על תעסוקה מקומית איתנה", אומר מיגני. "שיתוף פעולה פעיל עם הקהילה מעיד על המחויבות הרחבה יותר שלנו ליצירת סביבה בת קיימא ומועילה לכל מחזיקי העניין המעורבים. גישה פרואקטיבית זו מתורגמת ליוזמות קונקרטיות שמטרתן לקדם צמיחה כלכלית מקומית, לתמוך במרקם החברתי באמצעות הזדמנויות תעסוקה, ולבסס בסיס חיובי. סינרגיה שמחזקת את הקשר בין האאוטלט לקהילה הסובבת. המחויבות שלנו חורגת מלהיות שחקנית כלכלית; היא גם מחבקת את התפקיד של שותף פעיל בתרומה לרווחה ולפיתוח בר קיימא של השטח". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליהאאוטלט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: