אא

צפו: ביקרנו במלון הכי מיוחד בניו יורק - מלון TWA

עם מטוס בחנייה, בריכה על הגג שצופה אל מסלול ההמראה ותצוגת אופנה של מדי דיילים: ביקרנו במלון שכל כולו מחווה לחברת התעופה TWA, בנמל התעופה JFK בניו יורק. צפו בסיור

לוח הטיסות הפיקטיבי (צילום: עמית קוטלר) לוח הטיסות הפיקטיבי (צילום: עמית קוטלר)
צפו בביקור שלנו בבית המלון של TWA בניו יורק
 

בין הטרמינלים לאתרי הבנייה בנמל התעופה JFK בניו יורק, מסתתרת פנינה מדהימה שאתם חייבים להכיר. מלון TWA, מתחם עצום שכל כולו מחווה לחברת התעופה המיתולוגית - שכבר לא קיימת.

המלון הוקם לפני שלוש שנים בתוך הטרמינל הישן והאמיתי של TWA ומרגיש כאילו חזרתם ברגע אחד ל-1962. תמצאו כאן תצוגת אופנה של מדי הדיילות והדיילים מכל השנים, פריטים אמיתיים של צוותי האוויר בהם גם ערכות פינוק שחולקו במחלקת העסקים לאורך השנים, כרזות ומודעות של חברת התעופה בעיצובים קלאסיים מרהיבים ומנהרה עצומה שמחברת בין המתחם המדהים הזה לחדרי המלון.

מטוס לוקהיד קונסטיליישן מ-1958 במלון (צילום: עמית קוטלר)מטוס לוקהיד קונסטיליישן מ-1958 במלון (צילום: עמית קוטלר)

יותר מ-500 חדרים הוקמו בשני מבנים סביב המתחם המרכזי, כולם צופים אל מסלולי ההמראה של השדה, תאווה לעיניים של חובבי התעופה.

אבל הכיף הגדול נמצא על גג בית המלון: בריכה מחוממת שגם בחורף של ניו יורק תוכלו להיכנס אליה ולצפות במטוסים ממריאים ונוחתים תוך כדי שאתם משתכשכים במים החמים, או נהנים מדרינק על הבר הצמוד.

המלון מאובזר גם בחדר כושר מפואר בקומת המרתף, אולמות אירועים, חדר מחווה למעצב הטרמינל המקורי אירו סארינן, מסעדות, ברים וחדרים מיוחדים כהוקרה למבקרים בטרמינל בשנות ה-60, בהם האפיפיור ולהקת החיפושיות.

לפני שתעזבו את בית המלון אל תחמיצו את מסלול ההמראה הפיקטיבי שעליו ניצב מטוס מדגם לוקהיד קונסטליישן משנת 1958, שהפך למרכז מבקרים, מסעדה ובר.

גם אם אתם לא אורחי המלון תוכלו לבקר בכל הכיף הזה (לא כולל הבריכה). מומלץ ביותר אם יש לכם - ממש כמו שהיו לנו - כמה שעות לשרוף בקונקשן בניו יורק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקJFKבית מלוןמלוןTWA

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: