אא

החל מהיום: פליי דובאי תפעיל טיסה שלישית לישראל

חברת התעופה האמירתית, שלא פסקה לפעול לכל אורך המלחמה בקו תל אביב - דובאי, עולה להפעיל שלוש טיסות יומיות בקו החל מהיום, 8 בינואר 2024, כמעט כפי שהפעילה לפני המלחמה

מטוס פליי דובאי בנתב"ג. צילום: עידו וכטל מטוס פליי דובאי בנתב"ג. צילום: עידו וכטל

כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז, חברת פליי דובאי (Fly Dubai) מרחיבה פעילותה בישראל על אף המלחמה ותפעיל טיסה יומית שלישית לישראל.

לפספורטניוז נודע כי חברת התעופה האמירתית מתכוונת לחזור בהדרגה לפעילות מלאה בישראל, ולהפעיל בהמשך גם ארבע טיסות שבועיות, כפי שפעלה טרם המלחמה.

הטיסה השלישית תחל לפעול היום, 8 בינואר.

שעות הטיסה:

FZ 1801 תמריא מדובאי בשעה 08:15

FZ 1802 תמריא מת"א בשעה 11:05

כזכור, זמן קצר לאחר תחילת המלחמה הפחיתה פליי דובאי את פעילותה הענפה בישראל מארבע טיסות יומיות לשתיים, ובהמשך לטיסה יומית. אך לכל אורך הלחימה לא עצרה החברה את פעילותה והראתה נאמנות מלאה וביטחון בהמשך פעילות הקו שבין דובאי לתל אביב. 

לפני מספר שבועות חזרה להפעיל טיסה שניה ועתה כאמור חוזרת להפעיל את הטיסה השלישית.

אפרים פורטיס מנכ״ל ובעלי אופן סקיי, נציגי פליי דובאי בישראל: "גאה לייצג את חברת פליי דובאי שמיום שהחלה לטוס ארצה מעולם לא פסקה לטוס וזאת גם בימי המלחמה ולא רק שלא פסקה, היא מגדילה את התדירויות היומיות שלה ותחל כאמור את הטיסה היומית השלישית שמתחברת ליעדים נוספים מעבר לדובאי."

גיליאנה אסולין , מנהלת המכירות של פליי דובאי בישראל: "בזכות סוכני הנסיעות הנהדרים שלנו ממשיכים קדימה ופנינו כבר עכשיו לטיסה הרביעית היומית שלנו …".

נזכיר כי החברה חגגה לא מזמן שלוש שנות פעילות בישראלטיסת הבכורה של החברה נערכה היום לפני שלוש שנים בנוכחות ראש הממשלה, מנכ"ל החברה, גייט אל גייט (Ghaith Al Ghaith), המשנה למנכ"ל גיהון אפנדי ומכובדים רבים נוספים.

עוד נזכיר כי קבוצת לופטהנזה תחזור  לפעילות בישראל החל מהיום, ה-8 בינואר לצד מספר חברות נוספות המתכננות לחדש טיסותיהן לישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: