אא

Fly Dubai בדרך להרחבת הפעילות בישראל

לפספורטניוז נודע כי חברת התעופה האמירתית, שלא פסקה לפעול לכל אורך המלחמה בקו לדובאי, מתכוונת לחזור בהדרגה לפעילות מלאה - כפי שהיתה לפני המלחמה. בכך מצטרפת לחברות נוספות שהודיעו לא מכבר על כוונתן לחזור בתחילת 2024 לארץ. כל הפרטים האופטימיים

פליי דובאי (צילום: עידו וכטל) פליי דובאי (צילום: עידו וכטל)

סימנים של אופטימיות זהירה בקרב חברות התעופה הזרות - שמתחילות לגשש את דרכן בחזרה לישראל. לפספורטניוז נודע הערב (חמישי) כי חברת התעופה האמירתית פליי דובאי (Fly Dubai) מתכוונת לחזור בהדרגה לפעילות מלאה בישראל, כפי שהיתה לפני המלחמה.

כזכור, זמן קצר לאחר תחילת המלחמה הפחיתה פליי דובאי את פעילותה הענפה בישראל מארבע טיסות יומיות לשתיים, ובהמשך לטיסה יומית. אך לכל אורך הלחימה לא עצרה החברה את פעילותה והראתה נאמנות מלאה וביטחון בהמשך פעילות הקו שבין דובאי לתל אביב. 

בסוף החודש האחרון חזרה החברה להפעיל שתי טיסות יומיות בקו, ועל פי הפרטים הידועים בשלב זה היא מתכוונת לחזור ולהרחיב את השירות בקו, ייתכן ואפילו עוד לפני סוף השנה האזרחית.

בשלב זה לא ברור האם החברה תחזור כבר עתה להפעלת ארבע טיסות ביום או שמא תעשה זאת בהדרגה בהוספת טיסה שלישית ורק בהמשך תשוב לפעילות המלאה של ארבע טיסות ביום. יצוין כי בשלב זה לא ברור מתי ענקית התעופה מהאמירויות, אמירייטס, תשוב לפעול בישראל.

מטוס פליי דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)מטוס פליי דובאי (צילום: SHUTTERSTOCK)

בכך מצטרפת פליי דובאי לחברות נוספות המחדשות בהדרגה את טיסותיהן לישראל. במוצאי שבת הקרובה צפויה לחזור אתיופיאן להפעיל טיסה יומית בקו אדיס אבבה-תל אביב, אחרי שהפעילה ארבע טיסות שבועיות בתקופה האחרונה.

יצוין כי חברה נוספת מאיחוד האמירויות, אתיחאד, לא עצרה את פעילות הקו בין אבו דאבי לתל אביב אלא הפחיתה תדירויות בלבד. מנכ"ל החברה אמר לפני חודש: "נמשיך לטוס לישראל, כולם יזכרו שאנחנו לא כאן רק בשביל הרווח".

פליי דובאי, שבסוף נובמבר ציינה שלוש שנות פעילות בישראל, זכתה ממש השבוע, לראשונה, בתואר הנחשק "The Aviator Middle East Awards". מנכ״ל החברה, גיאת אל גיאת, אמר כי ״הפרס מכיר במחויבות שלנו לנגישות באזור, לספק את המוצר הנכון בזמן הנכון ולתמוך במרכז התעופה של דובאי״.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויותטיסות לאמירויותפליי דובאיFLY DUBAI

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: