אא

גם בדיגיטל: מגזין פספורט לסיכום 2023

קשה לסכם את השנה שחלפה, שהחלה בשבירת שיאים והסתיימה במלחמה. במגזין פספורט שיצא לנקודות ההפצה ובפורמט הדיגיטלי תמצאו את סיכום 2023 בנתב"ג, את היעדים השווים והבטוחים לישראלים, את החדשות מעולמות התעופה, התיירות והקרוזים וגם את המלונאים שמספרים על אחת התקופות המורכבות בתעשייה

זו ללא ספק אחת התקופות המאתגרות לתעשיית התיירות והתעופה הישראלית מקום המדינה. השנה שהחלה באופטימיות זהירה, ואמורה היתה להסתיים בשבירת שיא בנתב"ג, מסתיימת באקורד צורם במיוחד עם המלחמה שממאנת להסתיים.

ובתוך כך, סיכמנו את כל מה שבכל זאת אפשר לסכם בשנה כל כך שונה. במגזין פספורט החדש שיצא לנקודות ההפצה השבוע ועלה בפורמט הדיגיטלי תמצאו את היעדים החמים לחורף - וגם לחודשים הקרובים עבורנו הישראלים, שמוסיפים פרמטר חדש ומיוחד לחיפוש החופשה הבאה שלנו, יעדים ללא אזהרת מסע או כאלה עם התראות נמוכות, כדי שנוכל לצאת לחופשה בראש שקט. מי שחוששים לטוס, ימצאו בגיליון מדריך להתמודדות עם פחד טיסה בזמן מלחמה.

מתוך המגזיןמתוך המגזין

במגזין תמצאו גם התייחסות נרחבת למלונאים שהתגייסו למאמץ המלחמתי ומאוקטובר ועד היום משכנים בכל רחבי הארץ את המשפחות היקרות שפונו מבתיהן מהדרום ומהצפון.

כדי להעלות את המורל ולחזק את התעשייה המקומית תמצאו גם 6 מסעדות שעושות כבוד לחומרי הגלם הישראלים ועושות שימוש אך ורק בתוצרת המקומית.

וזה לא הכל: הקדשנו גם חלק נרחב לחופשות שהולכות וצוברות פופולריות בקרב הישראלים בשנים האחרונות וצפויות להיות פתרון טוב ולא יקר במיוחד עבור מי שמחפשים חופשה בטוחה בשנה הקרובה - אלה הקרוזים כמובן.

לחצו כאן לקריאת מגזין פספורט הדיגיטלי לסיכום שנת 2023 עם כל חברות התעופה, המלונאים, הקרוזים, המסעדות וכל מה שצריכים כדי לסכם את השנה ולקוות לאחת טובה יותר שתתחיל בעוד פחות משבוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיכום שנהמגזין פספורטמגזין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: