אא

מ"קופה ראשית" ועד "ברבי": התכנים שהכי צפיתם בהם במטוסים בשנת 2023

חברות התעופה ברחבי העולם מפרסמות את התכנים הנצפים ביותר במערכות הבידור בשנה החולפת, עם לא מעט הפתעות - ולנו יש עבורכם גם את התכנים שהכי נצפו בטיסות אל על. יכולים לנחש מהי הסדרה הבינלאומית שהכי צפו בה השנה בשמיים?

קופה ראשית (צילום: באדיבות כאן 11 - תאגיד השידור הציבורי) קופה ראשית (צילום: באדיבות כאן 11 - תאגיד השידור הציבורי)

תגידו, אתם נמנים על צופי הסרטים או הסדרות במטוס? ואולי אתם בכלל אוהבים לצפות מסיבה לא מוסברת במסך של מסלול הטיסה? רגע לפני סוף השנה האזרחית, חברות התעופה מסכמות את התכנים הנצפים ביותר במערכות הבידור.

אל על: סרטים זרים, סדרות מקומיות

בקטגוריית הקולנוע, אל על מסכמת שנה עם סרט מצויר במקום הראשון מבין התכנים הנצפים - "גנוב על העולם", סרט ההמשך ל"גנוב על המיניונים". במקום השני נמצא "כרטיס לגן עדן" בכיכובם של ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני. את המקום השלישי תופס סרט מצויר נוסף - "האחים סופר מריו" ואת הרביעי "החוזה" בבימויו של גאי ריצ'י ובכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול.

מפתיע? הסרט הנצפה ביותר באל על השנה (צילום: SHUTTERSTOCK)מפתיע? הסרט הנצפה ביותר באל על השנה (צילום: SHUTTERSTOCK)

בהמשך הרשימה נמצאים "בלאק אדם", הסרט העשירי בסדרת "מהיר ועצבני" עם הופעת האורח של גל גדות, "קריד 3", "חתונה אש" ו"הלוויתן" זוכה פרס האוסקר.

את הרשימה נועל הסרט הישראלי היחיד שבין עשרת הנצפים של השנה והוא "בחורים טובים" של הבמאי ארז תדמור, סרט שיצא לקראת סוף 2022 בכיכובם של מאור שווייצר, עמית רהב, עירית קפלן ועוד.

ברשימת תוכניות הטלוויזיה הנצפות ביותר בשנה האחרונה בטיסות אל על אין הפתעות במקום הראשון: "קופה ראשית". אחריה דווקא כן הופתענו למצוא את המופע של חנן בן ארי, הפרזנטור של אל על. במקום השלישי "טהרן", אחריה "שנות ה-90" ו"חברות".

מטוס אל על (צילום: אל על)מטוס אל על (צילום: אל על)

בניגוד לרשימת הסרטים, כאן רק במקום השישי אנחנו מוצאים סדרה בינלאומית והיא כמובן "חברים". אחריה ברשימה: "אהרוני וגידי", תוכניות של "הגשש החיוור" ואת הרשימה סוגרות שתי סדרות – אחת עדכנית, "הלוטוס הלבן" ואחת שכבר אפשר להגדיר מיתולוגית, "המפץ הגדול".

אמירייטס: טום קרוז ו"הלוטוס הלבן"

אל על אינה החברה היחידה שמסכמת את מערכות הבידור שלה לשנת 2023. באמירייטס מסכמים גם כן את הלהיטים הגדולים של מערכת הבידור זוכת הפרסים ICE.

הנצפה ביותר באמירייטס (צילום: SHUTTERSTOCK)הנצפה ביותר באמירייטס (צילום: SHUTTERSTOCK)

הסרט הנצפה ביותר בשנה האחרונה באמירייטס היה "אוואטר – דרכם של המים", סרט ההמשך ללהיט הקולנועי הוותיק; את המקום השני והשלישי חולקים "אהבה בשחקים: מאווריק", אף הוא סרט המשך ו"כרטיס לגן עדן", ממש כמו באל על.

כוכבי ''הלוטוס הלבן''. כיכבו בכל החברות (צילום: SHUTTERSTOCK)כוכבי ''הלוטוס הלבן''. כיכבו בכל החברות (צילום: SHUTTERSTOCK)

בקטגוריית הטלוויזיה, גם כן כמו באל על, מככבות "הלוטוס הלבן" ו"המפץ הגדול". כאן תמצאו עוד את "ברוקלין 911" ואת "בובספוג".

קוואנטס: היי, ברבי

הסיכום של חברת התעופה האוסטרלית קוואנטאס מעט שונה, שכן היצע הסרטים שבו היה מעט אחר. את המקום הראשון תפס הסרט המדובר של השנה (גם על האדמה) "ברבי" ואת השני "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל". במקום השלישי גם כאן "כרטיס לגן עדן".

הנצפה ביותר בחברה האוסטרלית (צילום: SHUTTERSTOCK)הנצפה ביותר בחברה האוסטרלית (צילום: SHUTTERSTOCK)

אין הפתעות אצל האוסטרלים גם בגזרת הטלוויזיה עם "הלוטוס הלבן" שהיתה הסדרה הנצפית ביותר ובכך הופכת גם לסדרה הנצפית ביותר בעולם במדגם המייצג שלנו, ובהמשך "בית הדרקון".

אינדיאנה ג'ונס. גם הוא ברשימה (צילום: SHUTTERSTOCK)אינדיאנה ג'ונס. גם הוא ברשימה (צילום: SHUTTERSTOCK)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאמירייטסקוואנטאסקוואנטסמערכת בידור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: