אא

5 מסעדות שוות שאתם חייבים להכיר בהרצליה

מהבראסרי המיתולוגי דרך פירות הים עם הטוויסט הים תיכוני ועד למוסד האסייתי ולמעצמת הבשרים. לאחות הקטנה של תל אביב יש מה להציע לכם - יותר מתמיד. סיבוב הרצלייני

קיוטו (צילום: אתר המסעדה) קיוטו (צילום: אתר המסעדה)

הרצליה תמיד הייתה האחות הקטנה של תל אביב. לא מעט מסעדות תל אביביות פתחו סניפים בהרצליה, כמו זוזוברה, מיט בר ואחרות, לצד מוסדות קולינריים שהפכו לשם דבר כגון "שגב ארט" שנסגרה אחרי 17 שנה ו"סבסטיאן" שתיבדל לחיים ארוכים.

תוסיפו לכך חוף ים מושלם ושפע חברות הייטק עם יד קלה על התן-ביס וקיבלתם עיר עם מקבץ קולינרי מרשים.

אספנו לכם חמש מסעדות ותיקות, ואחת די צעירה, שבאות להוכיח שלהרצליה יש מה להציע ושדווקא פה - תמצאו מסעדות שמחזיקות מעמד הרבה שנים ללא בעיות מיוחדות.

קיוטו

מסעדת קיוטו בהרצליה החלה את דרכה ברחוב מונטיפיורי בתל אביב ב-1997, כשהמטבח היפני בארץ עוד היה בחיתוליו ואנשים לא ידעו מה זה סשימי.

בשנת 1999 עברה קיוטו להיכל ענק בהרצליה פיתוח, והפכה לשם דבר. מאז ועד היום היא נחשבת אחת מאבני היסוד של הקולינריה האסייתית בישראל.

קיוטו (צילום: אתר המסעדה)קיוטו (צילום: אתר המסעדה)

מה שמבדיל את קיוטו ממסעדות אחרות הוא קודם כל ההקפדה על חומרי גלם גבוהים ואיכותיים, היצמדות למטבח היפני כהלכתו והיכולת לשלב בין המטבח המסורתי לצבעוניות המיוחדת של המטבח הים תיכוני.

השילוב הנהדר ויוצא הדופן הזה מייצר טעמים, צבעים ואיכויות שאין למסעדות אחרות, וכל זה לצד השירות המקצועי של המקום שממצב את קיוטו כאחת מהמסעדות היפניות המובילות בארץ, שעדיין מצליחה להחזיק בתואר המכובד הזה - גם אחרי כל כך הרבה שנים.

קיוטו ממשיכה להציע מגוון עשיר מאוד של סושי על כל גווניו, מנות יפניות וכמובן מגוון של סאקה שלא תמצאו במקום אחר בארץ.

אריה שנקר 7, הרצליה (מרכז גב ים)

סבסטיאן

היא נחשבת לאחת המסעדות המוצלחות ביותר, ולמוסד קולינרי ותיק. הפתיחה הגרנדיוזית שלה ב-2004 יצרה קו של מסעדות בראסרי שעתידות היו להשתלט על הארץ.

אל תחמיצו את השניצל! סבסטיאן (צילום: אתר המסעדה)אל תחמיצו את השניצל! סבסטיאן (צילום: אתר המסעדה)

לא הרבה שרדו, אבל סבסטיאן ממשיכה להיות מסעדת בראסרי מודרנית, המשלבת מטבח קלאסי ושיטות בישול חדשניות ובעיקר מספקת מקום לארוחה טובה ובילוי בכל שעה ביום, מארוחת צהריים רשמית ועד ערב אלגנטי. ועוד לא דיברנו על השניצל המפורסם שאליו עדיין עולים לרגל. חוץ מזה, אל תפספסו את טרין הכבד, פולנטת הפטריות והסטייק הלבן.

יש ויהיו עוד מסעדות רבות בהרצליה שיגנבו את ההצגה, אבל סבסטיאן מצליחה עדיין לספק את החוויה בצורה הכי אלגנטית שיש.

משכית 33, הרצליה

לולה מרטין

המסעדה הכי צעירה מבין חמש המסעדות שלנו כאן, ואחת שלדעתנו גם תישאר פה לעוד הרבה שנים. לולה מרטין של המסעדן הוותיק אפי אלאלוף, נפתחה בין הסגר הראשון לשני, בקיץ הקורונה של 2020, והפכה להצלחה מיידית.

לולה בר (צילום: אתר המסעדה)לולה בר (צילום: אתר המסעדה)

המסעדה פותחת לקהל הרחב את עולם פירות הים ומביאה אותו לגובה העיניים, על הבר הגדול במרכז המסעדה המעוצבת תוכלו לנשנש שפע פירות ים טריים, מקומיים ומיובאים, עם טוויסטים ים תיכוניים כגון קוקי סאן ז'אק ברוטב חמאה, יוזו ועמבה; תמנון עם שמן זית ושום על פאבה.

לכל אלה מצטרפות מנות דגים טריים וממש לאחרונה גם תפריט סושי וסשימי רחב שמנצל את הדגה הטריה שיש למסעדה להציע.

תוסיפו לכל התענוג הזה גם ויטרינה של פירות ים ודגים לרכישה הביתה והחיים של כולנו דבש.

שדרות אבא אבן 10, הרצליה

 

מיטבר

המוסד הקולינרי הכי וותיק ברשימה שלנו ואחד שהצליח להוכיח שאפשר להיות ותיקים ועדיין להיות הכי טובים בשוק. המיטבר התחיל את דרכו בתל אביב ב-1994. 20 שנה מאוחר יותר, נפתח הסניף בהרצליה שהפך להצלחה מסחררת כמו אחיו התל אביבי. זהו מקום לקרניבורים, לאנשים שבשר הוא הקרייב שלהם.

מיט בר (צילום: אתר המסעדה)מיט בר (צילום: אתר המסעדה)

ב-2017 פתחו המיטבר את ההמבורגריה שלהם באזור ההייטק של הרצליה  וככה נוצרה לה אימפריה של בשר.

הנתחים מיושנים במקררי יישון לתקופה ארוכה ומביאים את הבשר לכדי נימוחות וטעמים מורכבים, ההמבורגרים עסיסיים ומושחתים והתפריט תמיד מגוון.

למרות ההגדרה של מסעדת בשר, המיטבר הוא לגמרי מקום מפגש, גם ללאנץ' חברים וגם דינר אלגנטי, יש תמיד אווירת בילוי קלילה המשלבת אלכוהול, יינות מעולים ושפע של מנות שיתאימו גם למי שלא חושק באיזה סטייק של 700 גרם כרגע.

הסדנאות 4, הרצליה

 

ים 7

והנה ההוכחה שמסעדות חוף הן לא מה שמספרים עליהן. עם תפריט דגים ובשר טריים ושפע של אלכוהול, מצליחה המסעדה לספק חווית בילוי קולינרי לאורך כל שעות היום בלי ליפול למלכודת "מסעדת חוף" זולה וגרועה.

ים 7 (צילום: אתר המסעדה)ים 7 (צילום: אתר המסעדה)

תקבלו כאן ארוחת בוקר מטורפת אל מול הנוף הכי יפה שיש, בשרים משובחים ודגים טריים, פסטות שונות וכמובן תפריט יין עשיר . היתרון מול כולם - הנוף.

יתרון נוסף הוא שזו מסעדה שמתאימה לכל מצב רוח, מבילוי זוגי דרך פגישה עסקית ועד ארוחת בוקר עם חברות. חייבים אחת כזו ברשימה!

רמות ים 122, הרצליה פיתוח

ים 7 (צילום: אתר המסעדה)ים 7 (צילום: אתר המסעדה)

 

בשבוע הבא נחשוף בפניכם את ארוחות הבוקר המומלצות בהרצליה....

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרימסעדותקולינריההרצליהאוכל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: