אא

בתמורה לשובר: אל על מאפשרת ביטול כרטיסים עד 24 שעות לפני הטיסה

אל על בצעד מעודד הזמנות לקראת פסח: תאפשר ביטול כרטיס וקבלת שובר למימוש עתידי עד 24 שעות לפני הטיסה, כולל בחג. לא תקף לטיסות Lite

מטוסי אל על (צילום: נעם מנשה) מטוסי אל על (צילום: נעם מנשה)

חברות התעופה הישראליות ממשיכות לנסות ולעודד את הנוסעים להזמין טיסות ללא חשש. לאור מיעוט ההזמנות, אל על מצטרפת לישראייר ומציעה הקלות בהזמנה.

אל על תאפשר הזמנת כרטיס טיסה "בראש שקט" וביטול ללא דמי ביטול, בתמורה לשובר זיכוי עתידי, בשווי ערכו המלא של הכרטיס. מדובר במוצר הנמכר עד היום כ"אל על PROTECT", המשמר את זכויות ההזמנה.

ההטבה תקפה לטיסות בין 1 בפברואר לבין 30 באפריל 2024, כלומר כולל הזמנות לחג הפסח. ולהזמין טיסות לחג הפסח ולחורף הקרוב. ביטול כרטיס הטיסה יתאפשר עד 24 שעות לפני מועד ההמראה.

שובר הזיכוי לא שמי, כלומר ניתן יהיה להעבירו לאדם אחר. השובר יכלול גם מוצרים נלווים שנרכשו עם כרטיס הטיסה דוגמת הושבה וכבודה.

יודגש כי ההטבה לא תקפה למזמיני כרטיסי LITE, הכרטיסים ברמת המחירים הנמוכה בחברה.

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על אמר כי "לאור חוסר הוודאות של התקופה, אנו הצרכנים נוטים להזמין טיסות ברגע האחרון. בהתאם לחשש מפני התחייבות מראש, על מנת שלקוחותינו יבטיחו לעצמם מחירים נוחים שמתאפשרים בעת רכישת כרטיסי טיסה מספר חודשים מראש, מוצע השירות המעניק "ראש שקט" בהזמנה מוקדמת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדמי ביטול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: