אא

שינוי מגמה? אופטימיות זהירה בחברת TUS לאור תוצאות הרבעון השלישי

חברת התעופה הקפריסאית רושמת רווח של 3.969 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת ההפסדים בתשעת החודשים הראשונים של השנה שנאמדו על 7.853 מיליון דולר. לאור המצב, במהלך השנה חברת כנפיים ואיש העסקים קנת׳ וולי הזרימו לחברה 7 מיליון דולר

אופטימיות בחברת התעופה הקפריסאית TUS Airways.

לאחר הפסד של 7.853 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2023, תוצאות החברה לרבעון השלישי מתפרסמות ונאמדות על רווח של 3.969 מיליון דולר.

הכנסות החברה צמחו לסך של 25.542 מיליון דולר כתוצאה מהגידול בהכנסה למושב, הרווח התפעולי הסתכם לסך של 4.436 מיליון דולר והוצאות המימון הסתכמו לסך של 476 אלף דולר.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה החברה רשמה הפסד של 7.853 מיליון דולר, ההכנסות צמחו לסך של כ-45 מיליון דולר, כתוצאה מעלייה בהיקפי הפעילות ובהתאם למספר הנוסעים, עלייה בהכנסה למושב, ועלייה מהכנסות מהחכרה רטובה שביצעה חברת התעופה.

הרווח הגולמי הסתכם בהפסד של 2.945 מיליון דולר, החברה רשמה הפסד תפעולי של 6.361 מיליון דולר.

בסוף חודש ספטמבר, בו נגרם לחברה הפסד של 7.296,800 מיליון אירו, עלו ההתחייבויות השוטפות של החברה על נכסיה השוטפים ב-16.026,183 מיליון אירו.

בחברה מציינים: "התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של השנה, שבו נרשמה הרווחיות הגבוהה ביותר בתולדות החברה הן במנוחי רווחיות נטו והן ברווח גולמי, היו סימן ברור לכך שחברת התעופה צועדת בכיוון הנכון ובתהליך של שינוי להקמת ארגון תחבורה אווירי בר קיימא, רווחי וצומח. החברה גם מתכוונת להמשיך בתוכניתה לנקוט בגישה  הרבה יותר איתנה ומנעת פיננסית".

לגבי המלחמה, אומרים בחברה כי "תחילתו של הסכסוך האזורי משפיע וימשיך להשפיע על פעילות חברת התעופה בשל צמצום הטיסות, ביקוש עסקי החכירה הרטובה והנוסעים לת"א וממנה. אולם ההשפעה מוכלת יותר מכיוון שהיא חופפת לעונת החורף ושהיא מחוץ לעונת השיא. למרות זאת, הנהלה פועלת באופן אקטיבי להבטיח זרמי הכנסה חלופיים כנגד קווים חדשים והזדמנויות חכירה רטובה תוך כדי תוכנית הפחתת עלויות משמעותית לייעול הפעילות בתקופה זו ולשפר את היעילות הפיננסית".

לאור המצב, בעלי החברה קנת׳ וולי, איש עסקים אמריקאי, ולו 50.01% מהחברה יחד עם 49.9% של חברת כנפיים, הזרימו לחברה בספטמבר החולף הלוואת בעלים של מיליון דולר ועוד 6 מיליון דולר נוספים בנובמבר בחודש שעבר. בחברה ציינו כי "תמיכתם אינה רק פיננסית אלא גם באמצעות חיזוק הסינרגיות והמומחיות הניתנות על ידי ההחזקות השונות האחרות שיש להם. לאור האמור לעיל הדוחות הכספיים נערכו על בסיס עסק חי".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כנפייםTUSTus Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: