אא

מלון היוקרה החדש והמסקרן של מרקש

העיר המתוירת ביותר במרוקו מתחדשת במלון שנפתח השבוע: פארק הייאט מרקש, המלון הראשון של הרשת במדינה. 700 יצירות אמנות, מסעדות שף מקומיות וארוחות בכדור פורח. זה מה שמחכה לכם שם

חדר במלון (צילום: HYATT) חדר במלון (צילום: HYATT)

מלון פארק הייאט מרקש פותח רשמית את שעריו. זהו המלון הראשון של הרשת  היוקרתית האמריקאית במרוקו, המשלב עיצוב עדכני באותנטיות של מרקש. ברשת מדגישים כי מדובר בחלק מהתרחבות המותג באפריקה, עם המלון בזנזיבר שנפתח לאמכבר ופארק הייאט יוהנסבורג, המתוכנן ל-2025.

המלון החדש בן 130 החדרים המעוצבים בסגנון מרוקני אותנטי, ממוקם כ-15 ק"מ מהמרכז ההיסטורי של מרקש, ומשתרע על פני שטח של 7.5 דונם. המלון מוקף בעצי דקל וזית ושוכן סמוך לאתר הנופש והגולף הפופולרי אל מאדן.

לובי המלון (צילום: HYATT)לובי המלון (צילום: HYATT)

כל אחד מחדרי האירוח מאובזר בשטיחים בייצור מקומי מצמר טהור וראשי מיטה המייצגים מוטיביים מקומיים - לצד יצירות אמנות מודרניות. באמצעות שיתוף פעולה בלעדי, הובאו 700 יצירות אמנות וחפצי נוי למלון, עליהם עמלו אמנים ממרוקו, ספרד, צרפת, איטליה, יפן ועוד המעטרות את החדרים ואת החללים הציבוריים לרבות לובי המלון.

חוויה גסטרונומית באוויר וביבשה

לצד העיצוב המוקפד, במלון נתנו דגש על תזונה בריאותית ושירות אישי. המתחם כולל גם חוויות גסטרונומיות מיוחדות, כדוגמת ארוחת בוקר בכדור פורח וארוחת באוהל בדואי במדבר. האורחים יוכלו ליהנות גם מהסעות מנמל התעופה אל המלון ברכבי יוקרה חשמליים.

"מרוקו מתעוררת כיעד תרבותי בקרב מביני עניין", אומר חוויאר אגוילה, נשיא קבוצת הייאט. "המלון מציע שפע של חוויות אמנותיות, תרבותיות וגסטרונומיות, לצד האוצרות ההיסטוריים והעתיקים של האזור".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מרוקומרקשמלונותהייאט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: