אא

תמונת מצב, מבצע Orange Drop: איזיג׳ט חושפת את הטרנדים והיעדים המבוקשים ביותר ל-2024

חברת הלואוקוסט הבריטית מפרסמת את הטרנדים הבולטים לפי ביקוש הלקוחות. כזכור, החברה השיקה החודש את מבצעי Orange Drop שמאפשרים לטוס (גם מישראל) במחירי רצפה. אז מהם חמשת היעדים המבוקשים? איזו עונה היא המבוקשת ביותר? כל הפרטים

אמסטרדם. צילום: Shutterstock אמסטרדם. צילום: Shutterstock

מבצעי Orange Drop של איזיג׳ט ״הכו גלים״ ברחבי אירופה. כעת, כשבועיים מתחילת המבצע, מתפרסמים הנתונים הרשמיים.

כזכור, ב-13 בדצמבר השיקה חברת הלואו קוסט הבריטית את מבצע Orange Drop, במסגרתו תוכלו למצוא טיסות ומחירים זולים במיוחד ליעדים ברחבי אירופה ומעבר לה בעונת החורף - גם מישראל, למרות שנכון להיום כמו מרבית החברות האחרות - איזיג'ט לא טסה לארץ.

כעת, מפרסמת החברה את תמונת המצב של המבצע וחושפת את היעדים המבוקשים ביותר, אלו שחוו עלייה מעונה שעברה, ואת החבילות שעדיין פתוחות לקהל הרחב.

היעדים המבוקשים ביותר

טיסות לאמסטרדם, פריז, ז'נבה, אליקנטה ומלאגה מבריטניה התבררו כפופולאריות ביותר במהלך השבוע הראשון של המכירה, בעוד שהורגאדה במצרים, רובניימי בלפלנד ומילאנו הן בין היעדים שחוו את העלייה הגדולה ביותר בפופולריות בהשוואה ל- 2023. מאז השקת המכירה, גם היעדים הכוללים פראג, נאנט, ברלין, בילבאו ורונה עלו בפופולאריות עבור הבריטים בהשוואה ל-2023.

חבילות ״הכל כלול״

לפי החברה, החבילות גררו ביקוש גבוה ביותר במהלך השבוע הראשון של המכירה. טנריף, לנזרוטה והורגדה הובילו את הדרך לחופשות חוף.

ולמחפשים חופשות עירוניות, פריז, אמסטרדם ואיסלנד הובילו את ההזמנות, כאשר במסגרת החבילה ניתן לשהות של שלושה עד חמישה לילות.

חופשות סקי

ז'נבה, ליון ואינסברוק מתגלות כפופולאריות ביותר עבור הפסקות סקי בתחילת המכירה. חברת התעופה התמקדה בהרחבת מסלולי הסקי עם תוספת של שלושה מטוסים בשוויץ ותראה עלייה של 20% בתוכנית טיסות הסקי שלה השנה בהשוואה לקודמתה.

מטוסי איזיג׳ט. צילום: Shutterstock מטוסי איזיג׳ט. צילום: Shutterstock

ביקוש לפי עונה

מאי התגלה כחודש הקיץ המבוקש ביותר להזמנת טיסות בשבוע הראשון של המכירה, בעוד שאוגוסט אמור להיות היציאה הפופולרית ביותר חודש לחופשות חבילות.

פארו היא יעד הקיץ המוזמן ביותר מאז תחילת המכירה, בעוד שאתרי הנופש המצריים שארם א-שייח, אגאדיר במרוקו, מלטה, ורונה ולנסיה ראו כולם סימנים מוקדמים לפופולריות רבה יותר בהשוואה ל-2023.

בילוי הגולשים באתר האינטרנט ובאפליקציה של החברה ״ממריא״

הביקורים באינטרנט ובאפליקציות של איזי ג'ט עלו ביותר מ-40% ביום חג המולד, וביום בו החל המבצע נראתה עלייה של כמעט 80% בהשוואה לשנה שעברה, כאשר בין 16:00 ל-18:00 היא השעה העמוסה ביותר ביום כדי לבצע הזמנה.

יוהאן לונדגרן, מנכ"ל איזיג'ט התייחס: "שנה אחר שנה אנו ממשיכים לראות את הערך והחשיבות של חופשות לצרכנים, מה שבא לידי ביטוי בתקופת הזמנות עמוסה באופן מסורתי לחגים. זה נהדר לראות יעדים בצפון אפריקה זוכים להתעוררות מחודשת בפופולאריות לצד שמש חורפית, ערים והזמנות סקי של הרגע האחרון לשנה החדשה. היעדים בספרד ובפורטוגל נותרו מועדפים עבור הלקוחות שלנו פעם אחר פעם, בעוד שהפופולאריות של חבילות החופשה של איזי ג'ט לא מראה שום סימן להאטה, כאשר הפסקות הכל כלול מתגלות כפופולריות ביותר לשנת 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאיזי ג'טמבצע טיסותEASYJET

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: