אא

כוכבת הרשת מצאה תולעת בכריך בטיסה; חברת התעופה התנצלה

נפלו על הנוסעת הלא נכונה: מדריכת הורים כוכבת רשת מהודו העלתה לאינסטגרם תיעוד של תולעת שמצאה בכריך שקיבלה בטיסה. חברת אינדיגו מיהרה להתנצל: "בודקים עם ספק המזון"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

התולעת שמכה גלים בהודו: סרטון באינסטגרם של נוסעת שמצאה תולעת בכריך בטיסתה מעורר סערה בעולם התעופה. הנוסעת Dietitian Gupta מהודו, מדריכת הורים וכוכבת רשת, העלתה את הסרטון לרשת לאחר שמצאה את התולעת בכריך שקיבלה במהלך טיסת פנים מדלהי למומבאי עם חברת Indigo.

חברת התעופה (צילום: INDIGO)חברת התעופה (צילום: INDIGO)

לטענתה על פי הסרטון, צוות הדיילים המשיך להגיש את הכריכים לאחר שהתלוננה על מציאת התולעת, ורק הציע להחליף את הכריך שלה באחד אחר. "היו בטיסה ילדים ואנשים מבוגרים ואם מישהו יקבל זיהום.. צוות הדיילים מיומן להציל חיים במקרים של סכנת חיים, אלוהים ישמור, אבל מה עם האוכל?", הוסיפה.

כמובן שאין לדעת האם יש או אין קשר לכך שכוכבת הרשת שמחזיקה בחשבון אינסטגרם עם 235 אלף עוקבים, אך חברת התעופה מיהרה לפרסם התנצלות לאחר שהסרטון זכה ל-24 אלף "לייקים" ומאות תגובות.

חברת התעופה: "הנושא בבדיקה מחמירה"

על פי הודעת חברת התעופה הרשמית, "אנו מוטרדים מאוד מחוויתה של הנוסעת בטיסה מדלהי למומבאי. אנו מחויבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של מזון ומשקאות בטיסותינו. על פי בדיקה מיידית שנערכה, הצוות חדל מלהגיש את הכריכים המדוברים", נאמר. "הנושא עדיין נמצא בבדיקה מחמירה מול חברת הקייטרינג של טיסותינו ונוודא כי אנו נוקטים בצעדים לתיקון המקרה". לסיום החברה חוזרת ומתנצלת "על אי הנוחות שנגרמה לנוסעת".

יצוין כי INDIGO, מתחרתה הגדולה של אייר אינדיה, הופכת לחברת תעופה משמעותית בהודו וסביבותיה. בשנה האחרונה הוסיפה 20 קווים וביצעה הזמנה גדולה של מטוסים להמשך פעילותה העתידית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוכל מטוסיםIndiGo

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: