אא

בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד אל על עקב שינוי תוכנית מועדון הנוסע המתמיד

בבקשה שהוגשה לביהמ"ש נטען כי "החברה, כך לטענת המבקש, נתנה מצגי שווא לפיהם השינוי מיטיב בעוד שבפועל מדובר בשינוי המרע את מצבם של חלק ניכר מחברי המועדון כביכול". אל על: "החברה לומדת את הבקשה ותגיש תגובה לביהמ"ש"

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד חברת אל על בנוגע לשינוי בתוכנית מועדון הנוסע המתמיד.

אל על מציינת בהודעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב: "מעדכנת כי ביום 31 בדצמבר 2023, התקבלה במשרדיה בקשה לאישור תובענה כייצוגית אשר הוגשה כנגדה בבית המשפט המחוזי מרכז. בבקשה נטען, כי בחודש דצמבר 2022, החברה שלחה הודעה מקדימה לחברי מועדון הנוסע המתמיד בדבר שינוי תוכנית המועדון החל מיום 1.9.2023, בנוגע להגבלת תוקפן של נקודות שנצברו בחשבון או שקמה זכאות עתידית לצבירתן עקב טיסה שרכישתה נעשתה לפני מועד השינוי, תוך שהחברה נותנת, כך לטענת המבקש, מצגי שווא לפיהם השינוי מיטיב עם חברי הקבוצה בעוד שבפועל מדובר בשינוי המרע את מצבם של חלק ניכר מחברי המועדון כביכול. לטענת המבקש החברה הפרה, בין היתר, הוראות מכוח חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981".

עוד מציינת אל על כי "הקבוצה שייצוגה התבקש הוגדרה בבקשה כ'חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על' שבמועד השינוי בתוכנית המועדון החזיקו נקודות ישנות. הנזק הנטען לחברי הקבוצה הוערך על ידי המבקש בסכום של 96,600,000 שקל".

אל על מוסיפה עוד כי "החברה תלמד את הבקשה ותגיש את תגובתה לבית המשפט כנדרש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: