אא

1,033€ ללילה: טירוף מחירי המלונות בפריז לקראת האולימפיאדה

קצת יותר מחצי שנה לפני פתיחת האולימפיאדה, מחירי המלונות בפריז מזנקים. מחקר חדש מצא שב-50% מהמלונות אין חדרים לערב הפתיחה, באחרים עלייה של מאות אחוזים ודרישה להזמנת 2-5 לילות. כל הפרטים

האולימפיאדה בפריז (צילום: SHUTTERSTOCK) האולימפיאדה בפריז (צילום: SHUTTERSTOCK)

אם היה ענף אולימפי למחירי הלינה הגבוהים ביותר, הרי שפריז היתה כרגע מובילה בו. חברת המחקר הצרכני הצרפתית UFC-Que Choisir בדקה 80 מלונות בדרגת 3 ו-4 כוכבים במרכז פריז או במרחקים סבירים מהאצטדיונים והאירועים האולימפיים, והתוצאות - מדהימות.

על פי המחקר שנערך בסוף דצמבר, בראש ובראשונה נמצא כי בכ-50% מהמלונות כבר אין חדרים, (או שהחדרים לא מוצעים בשלב זה ויוצעו בעתיד במחירים גבוהים יותר).

עבור ליל טקס פתיחת האולימפיאדה (26-27 ביולי 2024) המחיר הממוצע לחדר עומד על 1,033€, זאת בהשוואה ל-317€ עבור הלילה שבין 12 ל-13 ביולי 2024. מדובר בעלייה של 226%.


הלפיד האולימפי (צילום: באדיבות PARIS2024)
 

ממצא מקומם במיוחד במחקר הוא כי 30% מהמלונות דורשים להזמין לפחות שני לילות, חלקם אפילו דרשו חמישה. מי שיזמינו על פי דרישות אלה, יכולים להגיע למחיר ממוצע הרבה יותר נמוך ללילה, בסביבות 391€.

עם זאת, ממוצע הדרישות למינימום לילות בין המלונות שדרשו זאת, עמד על שלושה לילות ב-867€ ללילה, כלומר שהייה שמסתכמת בלא פחות מ-2,947€ לחדר זוגי.

בחברת המחקר מציינים כי מקרים דומים קרו באליופויות אירופה בכדורגל ובמונדיאל שנערכו בעבר בצרפת, אך לא בקנה מידה כזה.

פריז. אלפי אירו לשהייה באולימפיאדה (צילום: SHUTTERSTOCK)פריז. אלפי אירו לשהייה באולימפיאדה (צילום: SHUTTERSTOCK)

המשחקים האולימפיים בפריז ייפתחו כאמור ב-26 ביולי בטקס שייערך במספר מוקדים ברחבי הבירה הצרפתית ובעיקר בשדרה הראשית המפורסמת, שאנז אליזה. המשחקים יימשכו עד 11 באוגוסט אז ייערך טקס הנעילה. המשחקים הפאראלימפיים ייפתחו ב-28 באוגוסט ויימשכו עד 8 בספטמבר.

כבר בחודש אפריל ייצא לדרך מירוץ הלפיד שייפתח כמיטב המסורת באולימפיה שביוון ומשם ימשיך לאתונה, ואז ייצא למסע בים שייקח אותו למספר ערים בצרפת ולבסוף לפריז המארחת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותצרפתפריזאולימפיאדהבתי מלוןהמשחקים האולימפיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: