אא

עם כמעט אלף חדרים ואלפי מטרים של אולמות: רשת מריוט מסתערת על סין

רשת המלונות הודיעה על פתיחת מלון ריץ-קרלטון השלישי בבייג'ינג. עוד ייפתח בבירה הסינית המלון הראשון מתת המותג Marriott Marquis: "רמה חסרת תקדים של אירוח ושירות למבקרים ולתושבים"

ריץ קרלטון העתידי במרכז הכנסים של סין (הדמיה: מריוט) ריץ קרלטון העתידי במרכז הכנסים של סין (הדמיה: מריוט)

רשת מלונות הענק מריוט (Marriott International Inc) מעמיקה את אחזקותיה בבייג'ינג, בירת סין, ומתעתדת להקים שני מלונות יוקרה ב"מרכז הכנסים הלאומי החדש של סין - שלב 2", אחד הפרויקטים המדוברים במדינה.

מרכז הכנסים הלאומי החדש של סין הוא פרויקט אדיר ממדים בגודל של כ-780,000 מ"ר הכולל בתי מלון, קמעונאות, משרדים, פנאי וכמובן מתחמי כנסים גדולים ביותר, חללי תערוכות ואירועים, במרחק של כ-20 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי בייג'ינג קפיטל.

בין האטרקציות באזור נמצא האצטדיון הלאומי ("קן הציפור"), מרכז המים הלאומי ("קוביית המים"), ומוזיאון המורשת של סין.

כמעט אלף חדרים, אלפי מטרים של אולמות

מלון ריץ קרלטון החדש על 282 החדרים והסוויטות שבו יביא, כך על פי הודעת החברה, את המיתוג הקלאסי היוקרתי של הרשת. במתחם יוקמו שש מסעדות בסגנונות שונים, בריכת שחייה מקורה, מרכז כושר וספא - וגם מרכז כנסים בפני עצמו שיהיה שייך למלון.

הדמיית מלון Marriott Marquis (צילום הדמיה: מריוט)הדמיית מלון Marriott Marquis (צילום הדמיה: מריוט)

מלון Marriott Marquis הוא המותג האלגנטי אך הצעיר יותר של מריוט. מדובר במגה-פרויקט עם 671 חדרים וסוויטות, מגוון קולינרי שיכלול "מסעדה מסביב לשעון" ובר לובי. המתקנים במלון יכללו בריכת שחייה ומרכז כושר, חללי כנסים, אולם אירועים ועוד.

"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מריוט אינטרנשיונל, ולהביא את שני המותגים היוקרתיים שלהם למרכז הכנסים הלאומי של סין", אמר ויידונג לי, יו"ר מועצת המנהלים של Beijing North Star Company Limited, השותפה המקומית של מריוט לבינוי המלונות החדשים והוסיף: "אנו מצפים לספק רמה חסרת תקדים של אירוח ושירות למבקרים ולתושבים המקומיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיןמריוטבייג'ינגריץ קרלטוןריץ-קרלטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: