אא

מנכ״לית אל על: "שוב הוכחנו שאפשר לסמוך על אל על בעתות חירום":

דינה בן טל גננסיה באגרת מיוחדת נוספת לנוסעי החברה: "לכולם ברור כמה חשובה חברת תעופה ישראלית למדינת ישראל. ברצוני להגיד תודה גם לאנשי אל על היקרים על התגייסותם ללא לאות לכל משימה״

דינה בן טל גננסיה. צילום: תמר מצפי דינה בן טל גננסיה. צילום: תמר מצפי

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על ממשיכה לעדכן את נוסעי החברה כפי שהיא נוהגת לעשות מאז תחילת המלחמה.

"היום ה-90 למלחמה. בשם אנשי אל על, אני שולחת את תנחומינו העמוקים למשפחות השכולות, מאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים ומייחלים לחזרתם המהירה של החטופים. בראש ובראשונה תודה לחיילינו ולכוחות הביטחון בכל הגזרות! אתם תמיד בליבנו ומחשבותינו. שולחים לכם חיבוק חם ואוהב, מחזקים אתכם ומעל הכל מתפללים לשובכם בריאים ושלמים הביתה.  לקוחות אל על, תודה מכל הלב גם לכם שטסתם איתנו ב-2023 ואפשרתם לנו להעניק לכם את השירות בו אנו כל כך גאים, בימים טובים ובזמנים קשים.״

מנכ״לית אל על מוסיפה ואומרת על הפעילות של אל על מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר: ״בחודשים האחרונים, לאחר שמרבית החברות הזרות הפסיקו לטוס לישראל וממנה, שוב הוכחנו שאפשר לסמוך על אל על בעתות חירום, ולכולם ברור כמה חשובה חברת תעופה ישראלית למדינת ישראל. ברצוני להגיד תודה גם לאנשי אל על היקרים על התגייסותם ללא לאות לכל משימה. אני גאה להימנות על חבורת אנשי אל על ולעמוד בראשה, גאה להיות ישראלית וגאה בכל אחת ואחד מהם".

בן טל גננסיה מסכמת את הפעולות בהם נקטה החברה ומוסיפה:

״כשם שכל אחד מאתנו עוצר רגע במרוץ היומיום, מביט לאחור אל השנה שחלפה, מסכם את עיקריה ונושא בליבו תפילה פרטית לשנה החדשה – כך גם אני, גאה לסכם את פועלנו:
- הרחבנו את רשת היעדים שלנו עם יעדים אטרקטיביים
- השקנו הסכם קוד שייר עם חברת דלתא אייר ליינס שמשדרג את הצעת הערך בכל הנוגע לטיסות מישראל למגוון יעדים ברחבי יבשת אמריקה.
- שדרגנו את צי המטוסים ואף קלטנו מטוס דרימליינר נוסף
- השקנו שפה חדשה לחברה עם הפרזנטור חנן בן ארי
- השקנו תוכנית נאמנות חדשה של מועדון הנוסע המתמיד
- שיפרנו את הממשקים הדיגיטליים והשקענו משאבים רבים לשדרוג השירות בקרקע ובאוויר לרבות תפריטים חדשים של השף אסף גרניט אשר מוטמעים באופן הדרגתי בכל המחלקות ובכל היעדים
- בגאווה גדולה דורגנו זו השנה השלישית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי השירות בקטגוריית חוויית הטיסה בדירוג העולמי של APEX.

אני שמחה לבשר לכם כי במסגרת קמפיין שהשקנו בארה"ב ובאירופה לחיזוק המשק והכלכלה הישראלית ועידוד רכישת "כחול לבן", אל על תתרום מעל חצי מיליון דולר לחיילי צה"ל ולתושבי העוטף באמצעות העמותות FIDF ו-"שורש"".

מנכ"לית אל על מציינת ומוסיפה: "אנו ניצבים בפתחה של תקופה מאתגרת ומורכבת. נמשיך להשקיע, לחדש ולשפר בכדי לעמוד בציפיות ובאמון שאתם נותנים בנו עם מוצר איכותי וחוויית שירות מהשורה הראשונה.  היום יותר מתמיד זו גאווה לטוס עם חברה ישראלית ואני מזמינה אתכם גם השנה לבחור לטוס עם הדגל, לטוס כחול לבן. 

מאחלת לכולנו ששנת 2024 תביא איתה אור, שפע של בריאות ואושר, שלום, אחדות ובשורות טובות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: