אא

Aviation-Event מכריזה על הכנס השנתי לשנת 2024

נמל התעופה ״אברם ינקו״ (Avram Iancu) שבעיר הרומנית נבחר לארח את הכנס השנתי של חברת המדיה והכנסים, באירוע שייערך במהלך חודש מרץ. השנה הכנס יתמקד בשמיים ירוקים וטרנסופרמציה דיגיטלית בפעילות שדות התעופה״. קבוצת פספורט נבחרה גם הפעם להיות מדיה פרטנר באירוע

נמל התעופה של קלוז'. צילום: Shutterstock נמל התעופה של קלוז'. צילום: Shutterstock

נמל התעופה הבינלאומי של קלוז, ״אברהם ינקו״ (Avram Iancu), נבחר לארח את הכנס השנתי של Aviation-Event - חברת מדיה המקיימת כנסים בתעשיית התעופה, בין היתר על מנת למצוא פתרונות לסוגיות מורכבות שהענף עוסק בהן.

הכנס צפוי להיערך ב-15 במרץ 2024, כאשר השנה יתמקד ב-״שמיים ירוקים - שילוב תעופה בת קיימא וטרנספורמציה דיגיטלית בפעילות שדות התעופה". הכנס יצלול לתוך עתיד לחשוף טכנולוגיות ידידותיות לסביבה מתקדמות, פתרונות אנרגיה מתחדשת ואסטרטגיות להפחתת הפחמן.

כמו כן, ייערכו דיונים בנושא טרנספורמציה דיגיטלית בתפעול שדות תעופה, תוך בחינת החזית של טכנולוגיות חכמות, ניתוח נתונים ובינה מלאכותית כדי לייעל את ניהול נמל התעופה והאבטחה כאחד. 

מרסל ריוולסקי, מנכ"ל Aviation-Event: "קלוז', רומניה, מתגלה כמרכז המושלם לאיחוד אנשי מקצוע תעופה עולמיים שוב. Aviation-Event מתרגשת להכריז על שובו של Aviation-Event 2024 CLJ, המתוכנן להתקיים בקלוז' ב-15 במרץ 2024".

דייוויד קיקאו, מנכ"ל נמל התעופה הבינלאומי של קלוז': ״המערכת האקולוגית של התעופה כולה מוזמנת להצטרף אלינו לקלוז'-נאפוקה, ב-15 במרץ 2024, לסדרת דיונים, ראיונות ומפגשי נטוורקינג חשובים לכנס בן יום אחד שיפגיש בין מנהיגי תעופה אזרחית ודוברים ידועים מסביב לעולם. לפיכך, אני מזמין כל איש מקצוע או חובב תעופה להיות חלק ממהדורה שלישית זו של Aviation-Event Cluj ולתרום בדרכה להצלחה הכוללת של התעשייה הזו, שהוכיחה את עצמה בשנים האחרונות, עמידה יותר ויותר. בעל תושייה מיום ליום״.

בחודש יוני האחרון, קבוצת פספורט חתמה על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם Aviation Event. 

לכל הפרטים על האירוע

Aviation EventAviation Event

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קלוזרומניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: