אא

התכנית של מנכ"ל ארקיע הנכנס: חכירת 3 מטוסי איירבוס נוספים

מטרת חברת התעופה: להפעיל חמישה מטוסי איירבוס, בנוסף לעוד שני מטוסי אמבראר שיש לה כיום בצי, לאחר שימכרו מטוס אחד מסוג זה

מטוס ארקיע (צילום: ארקיע) מטוס ארקיע (צילום: ארקיע)

בארקיע מתכוונים לצרף לצי המטוסים שלה שלושה מטוסי איירבוס בחכירה יבשה.

כיום יש לחברה בצי שני מטוסי אמבראר בבעלות שלה, כאשר מטוס נוסף בבעלות החברה על סף מכירה לחברה שעוסקת ברכישה והשכרה של מטוסים.

הכוונה של ארקיע היא להחזיק בצי שלה סך הכל חמישה מטוסי איירבוס שיהיו מוחכרים, וסך הכל הצי ימנה שבעה מטוסים כמו שהחברה החזיקה בעבר.

כזכור וכפי שפרסמנו, עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע כתב באיגרת מיוחדת לעובדי החברה על תכניות החברה וציין בין השאר בקשר להגדלת צי המטוסים כי: "בראש ובראשונה הגדלת אמצעי הייצור של החברה באמצעות חכירת מטוסים. הקמנו מספר צוותים לאיתור מטוסי 320/321.

"שוק המטוסים עבר שינוי במהלך השנתיים האחרונות. היקף הביקושים למטוסים עלה בעשרות אחוזים מהיצע המטוסים הזמינים. בעיות במנועים יצרו תור ענק בהמתנה למטוסים צרי גוף מאיירבוס ובואינג. עקב כך חברות התעופה הגדולות וחברות הליסינג לא משחררות מטוסים "ותיקים" לשוק, דבר המייצר חוסר זמינות ומחירי שוק גבוהים במאות אחוזים מתנאי השוק שהיינו רגילים".

עוד הוסיף מנכ"ל ארקיע על הקושי כיום בצירוף מטוסים בשוק בניגוד לעבר: "הזדמנויות למטוסים שהיו ביציאה ממשבר הקורונה אינן קיימות עוד. אנו עושים כל מאמץ לאתר מטוסים המתאימים למידותיה של ארקיע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעאיירבוסבואינגעוז ברלוביץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: