אא

הגברת הראשונה: המנכ״לית החדשה של Jet Blue

חברת התעופה האמריקאית מודיעה על מינויה של ג'ואנה גראטי למנכ״לית החברה. גראטי, שתיכנס לתפקיד החל מה-12 בפברואר, תהיה לאישה היחידה שתוביל חברת תעופה גדולה בארה״ב: ״גאה במה שהשגנו במהלך 20 השנים האחרונות, ומצפה לבנות על המומנטום הזה״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חילופי תפקידים בצמרת Jet Blue.

חברת התעופה האמריקאית הודיעה אתמול (ב׳) על מינויה של ג׳ואנה גראטי למנכ״לית החברה. גראטי תחליף את רובין הייז החל מה-12 בפברואר, כאשר הוא ימשיך לכהן במועצת המנהלים של החברה.

ג׳ואנה גראטי, תהיה האישה היחידה בשליטה של חברת תעופה גדולה בארה״ב. גראטי נמצאת בחברה כבר כ-20 שנה ועברה בתפקידים רבים, כאשר ב-2018 נבחרה לנשיאה ומנהלת התפעול וביצוע המסחר של חברת התעופה. 

בהודעתה של החברה, נמסר כי בעת הודעתו של הייז על פרישתו, הבחירה בגראטי כמנכ״לית החדשה הייתה ״פה אחד״ - מתוך ידיעה שהיא מוכנה לחלוטין להיכנס לתפקיד.

בחודש יוני האחרון, אל על סיכמה על הרחבת השותפות עם Jet blue, כאשר שתי החברות חתמו על הסכם קוד שייר שיאפשר לנוסעים להתחבר ממגוון רחב של יעדים בארה"ב לטיסות של אל על לת"א עם הקוד של החברה האמריקאית.

המנכ״לית הנכנסת, ג׳ואנה גראטי: "מתכבדת ונרגשת לשמש כמנכ"לית הבאה של JetBlue. אני נרגשת להמשיך לעבוד עם 25,000 אנשי הצוות של החבברה, שהם נמרצים כמוני בנוגע לאתגר הסטטוס קוו ולהביא את האנושות לתעשייה שנשלטת זה מכבר על ידי הספקים הוותיקים. אני כל כך גאה במה שהשגנו במהלך 20 השנים האחרונות פלוס, ואני מצפה לבנות על המומנטום הזה כשאנחנו מבצעים את היוזמות האסטרטגיות שלנו - חוזרים לצמיחה רווחית ומייצרים ערך בר קיימא לבעלי המניות שלנו. כל מחזיקי העניין שלנו".

המנכ״ל הפורש, הייז: "זה מר ומתוק לפרוש מחברת התעופה הזו שאני אוהב, אבל תמיד ארגיש חלק מצוות JetBlue ואחזק את המשך הצלחתה. במשך כמעט 35 שנים - גם בבריטיש איירווייס וגם כאן ב-JetBlue - אהבתי לעבוד בתעשייה הזו. עם זאת, האתגרים והלחץ יוצאי הדופן של העבודה הזו גבו את שלהם, ובעצת הרופא שלי ולאחר שדיברתי עם אשתי, הגיע הזמן שאשים יותר דגש על הבריאות והרווחה שלי. אני אסיר תודה רבה על השנים המרגשות האלה ואני מרגיש בר מזל שעבדתי בחברת תעופה עם מותג, תרבות וצוות שפשוט לא דומים לאף אחד אחר בעולם.

"זו הייתה זכות להוביל את JetBlue בתשע השנים האחרונות, ואני גאה בכל מה שהשגנו. עם תוכנית ירושה קפדנית, הדירקטוריון ואני בטוחים שג'ואנה מוכנה יותר בהתחשב בתפקידה הקריטי בניהול העסקים השוטפים של JetBlue ובמיצוב חברת התעופה להצלחה. היא הדריכה את המבצע בתקופה הסוערת ביותר בתולדות חברת התעופה, פיקחה על הפיתוח והביצוע של יוזמות מסחריות חדשות, ועבדה ללא לאות כדי להפוך את JetBlue למקום טוב יותר עבור אנשי הצוות והלקוחות שלנו״. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JetBlue

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: