אא

קפה על רמה: בתי קפה שווים ברמת השרון שאתם חייבים להכיר

היא ידועה כמעוז הטעם הטוב, עם כמה מוסדות ותיקים וכמה מתחרים חדשים שהם המקומות הנכונים לראות, להיראות, וגם לאכול ולשתות בסטייל. קבלו את בתי הקפה שהם הרבה יותר מ"בית קפה"

פיצי חיים כהן רמת השרון פיצי חיים כהן רמת השרון

פיצי של חיים כהן // זה כל הקסם

את פיצי פתחו השף חיים כהן ואשתו סיגל, כדי שיהיה להם מקום עם קפה כמו שהם אוהבים. מה שקרה הוא שעוד אנשים אהבו את הקונספט, והמקום הפך להצלחה מסחררת.

צילום: דוד מויאלצילום: דוד מויאל

בשונה מה"שואו" שאופף את חיים כהן, פה הכל מדוייק ופשוט. עוגות ביתיות של פעם וכריכים משובחים, אוכל ביתי וקפה - זו בעצם התמצית שך קפה פיצי. את העוגות מכינה סיגל ואת הריבה המצוינת מכינה הסבתא.

צילום: דוד מויאלצילום: דוד מויאל

הדלפק גדוש במאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, עוגיות וכריכים משתנים, יש מגוון עוגות ביניהן כמה מיוחדות כגון עוגת מיץ ועוגת ביסקוויטים של פעם. יש עוגות שניתן לקנות בפרוסות במחיר של 15 שקלים להתפנקות עם הקפה במקום, או כעוגה שלמה הביתה. המקרר גדוש בסלטים, אוכל מוכן, ממרחים וגבינות שאפשר לקחת איתכם או ליהנות במקום עם אחד הקינוחים השווים. 

משה סנה 199

רביבה וסיליה // המוסד של רמת השרון

רביבה וסיליה נפתח ב-15 באוגוסט שנת 1988 בנווה רסקו, רמת השרון על ידי רביבה אפל, סיליה רגב ונירה קולודני. הרעיון היה להקים מקום שיאפשר להציע אוכל ועוגות לבתי קפה וללקוחות פרטיים.

דנה זונשייןדנה זונשיין

כבר עם פתיחתו, הצליח להביא בשורה חדשה כאשר הציג סגנון חדש של אפייה ואירוח שלא היה מוכר עד אז בישראל  -אפייה צרפתית מסורתית תוך שימוש בחומרי גלם שלא היו מוכרים לרוב הקהל בישראל.

המקום צבר מוניטין במהירות רבה, השנים חלפו והמקום גדל, התפתח ועבר שינויים רבים. כיום המקום כבר אינו בית קפה שכונתי קטן, אלא מסעדה ומעדנייה שהפכו להיות מותג.

לרביבה וסיליה באים כדי להנות משלווה אירופית משולבת באוכל מצוין, מקצועיות וכמובן, אחחח... המתוקים המיוחדים והמדויקים. מהפחזניות דרך עוגת הפיסטוק-אמרנה ועד הקרואסונים.

אבל בואו, הגרגרנים שבתוכנו לא פוסחים על האוכל המדהים, הקרפלעך עם החמאה החומה, הקציצות פרסה, פרחי הקישוא הממולאים, השניצל עוף המושלם ומבחינתי גם הלחם פרא הקלוי ועליו מלא אבוקדו ובצים עלומות. שלווה קלאסית-אירופית במיטבה.

רביבה וסיליה יודעים לספק את הסחורה בכל רגע נתון. בגלל זה הם כאלו טובים כל כך הרבה שנים.

המייסדים 1, רמת השרון

פורטופינו // קפה ישר והפוך

זהו בית קפה למכורי הקפה ולאלו שתרבות הקפה מרגשת אותם כמו שנועה קירל מרגשת ילדות בנות 18.

הכל התחיל בכלל מבית קליה משובח בעמק חפר ששמו יצא למרחוק לחובבי הקפה, כזה שסיפק פולי קפה מכל העולם, כלים ומכשירים לאלו שהיו יושבים במטבח לבדם בבית ומכינים באקסטזה קפה שלוקח חצי שעה מינימום.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בית הקפהצילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בית הקפה

באיזשהו שלב הם הבינו שהגיע הזמן לאסוף את כל הידע, האהבה והתשוקה שלהם לקפה ולהקים את בית הקפה "פורטופינוברמת השרון מתוך הרצון להנחיל לאנשים  שקפה זה לא רק אספרסו או הפוך, אלא תרבות שלמה.

פורטופינו-קפה מתמחה בשיטות חליטה ייחודיות בשילוב עם זני קפה מכל העולם המוגשים בכלי ה"גל השלישי" וכן זה לפעמים נשמע יומרני אבל זה באמת עולם מדהים. לצד כל הקפה יש תפריט אוכל כיפי וקליל של כריכי פלוט גדושים בדברים טעימים, מאפים טריים, סלטים ושפע של אקססוריז למכורים לקפאין.

אוסישקין 56, רמת השרון 
לפייסבוק של בית הקפה

אסף ארטיזנל // בתוך חצר קסומה

מסעדת "אסף ארטיזנל" היא ביסטרו וקפה-מסעדה מוקף בירוק עם נוף לפרדס פסטורלי. השם כמו המקום מתמחה בפחמימות לצורתיהם הכול תוצרת בית, עבודת יד.

צילום: באדיבות בית הקפהצילום: באדיבות בית הקפה

"אסף ארטיזנל", התחיל כקונדיטוריה ובית קפה עם שפע של מאפים מופלאים, עשירים בחמאה ובצקים משובחים, עוגות, לחמים וקישים, וכמו ברביה וסיליה גם פה עקב ההצלחה והדרישה המקום התרחב לביסטרו עם תפריט אוכל רחב יותר החל משעות הצוהריים עם מנות חמות כגון שניצל עגל מדהים, כריכי בשר, פסטות וסלטים ושפע של ראשונות. אבל ביננו, קודם כל תבואו למתוקים.

השילוב של הקפה והביסטרו מספק מענה לכל חשק במשך היום.

התומר 28

בייקרי ביי ג'ייקובס // הפינוק המושלם

בייקרי-קפה ותיק מבית המאפיה המוכרת ג'ייקובס שכיום מונה שלושה סניפים. אבל הסניף הראשון תמיד זכור לטובה ושם תוכלו למצוא את לחמי המחמצת המעולים בלי החומרים המשמרים או הסוכר שאותם אפשר לרכוש להתפנק בבית או לשבת ולהנות מהם, באחת המנות או הכריכים שנעשים במקום.

צילום: באדיבות בית הקפהצילום: באדיבות בית הקפה

תמצאו כאן גם מגוון עשיר של מוצרים כמו קישים, עוגות, עוגיות ומאפיי בריאות. בימי שישי נאפות חלות מיוחדות כגון חלת כוסמין, חלת תאנים, חלת בצל ועוד. בקיצור סטייל עם בריאות בצד.

ביאליק 42, רמת השרון

קפה לורן // משפחה כן בוחרים

בית קפה משפחתי שתמיד יודע לספק אווירה חמה וביתית. עם תפריט ענק שרשום בכתב יד על לוח גיר, מאפים טריים שנאפים כל בוקר, כריכים מושקעים, מיצים טבעיים שנסחטים במקום וכמובן השקשוקה של עופרה.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של קפה לורןצילום: מתוך עמוד הפייסבוק של קפה לורן

קפה לורן הוא פינה שקטה ורגועה למי שמחפש משהו שלו לפתוח בו את הבוקר. 

סוקולוב 53 רמת השרון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קולינריהפספורט קולינריאוכלבתי קפהבית קפהמסעדותמסעדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: