אא

רשות התעופה האמריקאית באזהרת מזג אוויר חריגה

ה-FAA הודיעו כי בשל תנאי מזג האוויר הקשים השוררים בפלורידה ייתכנו עיכובים וביטולי טיסות בנמל התעופה של טמפה שבמערב המדינה. בסוף השבוע: סערה נוספת עם טמפרטורות מתחת לאפס בניו יורק ובוושינגטון הבירה

סערה בארה"ב (צילום: SHUTTERSTOCK) סערה בארה"ב (צילום: SHUTTERSTOCK)

הסופה בחוף המערבי של ארצות הברית מגיעה היום (ג') לשיאה, ומביאה איתה רוחות חזקות, סופות רעמים וגל קור עוצמתי. עד עכשיו לא דווח על נפגעים, אם כי נזקים נגרמו לרכוש בכמה מדינות.

רשות התעופה האמריקאית, ה-FAA, פרסמה אזהרת מזג אויר מיוחדת, לפיה צפויים עיכובים ואף ביטולי טיסות בנמל התעופה של טמפה שנמצא היום בעין הסערה, שצפויה לדעוך עד מחר.

בשעות אחר הצוהריים (שעון ישראל) עוכבו מספר המראות, חלקן נדחו בכמה שעות בשל אי היכולת להמריא, אך נכון לשעה זו לא נרשמו ביטולים. גם חלק מהטיסות לטמפה יצאו באיחור.

ביתר חלקי החוף המזרחי התושבים מדווחים בעיקר על רוחות עוצמתיות ועל טמפרטורה שהולכת וצונחת. הלילות בניו יורק כמו גם בוושינגטון הבירה הולכים ומתקררים ולקראת סוף השבוע הטמפרטורות בשעות הלילה יירדו אל מתחת לאפס, ושוב צפוי שלג.

ביתר מדינות החוף המזרחי צפויים גשמים עזים וסופות רעמים עוצמתיות, ועל כן הרשויות האמריקאיות פרסמו גם אזהרת הצפות בחלקים נרחבים.

"סופת סוף השבוע" הצפויה שמתקרבת, נחשבת לאחת נפרדת, נוספת, שתכה בחוף עם טמפרטורות נמוכות עוד יותר מזו הנוכחית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מזג אווירניו יורקארצות הבריתסערהסופהאזהרת מסע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: