אא

טייס בריטיש איירווייס נחטף, הוכה ונשדד בדרום אפריקה

תקרית חמורה במיוחד ביוהנסבורג: טייס בריטיש איירווייס שהיה בשהות בעיר לאחר טיסה, עזב את המלון המאובטח ונחטף. הוא שוחרר. חברת התעופה אישרה לפספורטניוז את המקרה: "תומכים בעמיתנו ובחקירה המקומית"

מטוס בריטיש (צילום: SHUTTERSTOCK) מטוס בריטיש (צילום: SHUTTERSTOCK)

אירוע חריג ביותר בדרום אפריקה. טייס של חברת בריטיש איירווייס עזב את המתחם המאובטח ובו המלון בו שהו הוא וצוות הטיסה שלו. עם עזיבתו את המתחם הוא נחטף, נשדד ואף הוכה על ידי השודדים.

מדובר באירוע חמור במיוחד שעלול אף להוביל לתקרית דיפלומטית של ממש בין המדינות, על אף שרמת האלימות והפשיעה ביוהנסבורג ידועה כגבוהה מאוד, ואף התגברה בשנים האחרונות וחלחלה גם אל מערכות אכיפת החוק.

בריטיש איירווייס אישרה לפספורטניוז את דבר המקרה ובתגובה רשמית נמסר כי "אנו עומדים לצד עמיתנו בעקבות האירוע, ולצד הרשויות המקומיות החוקרות את המקרה".

איגוד הטייסים הישראלי הגיב בציוץ בטוויטר בו קישרו בין האירוע לבין התביעה של דרום אפריקה נגד ישראל ב"בית הדין לצדק" בהאג: "אולי כדאי שהדרום אפריקאים יטפלו קודם בפשיעה הגואה אצלם בבית לפני שהם שולחים את נציגי התביעה להאג, שהייה ("אוברנייט") ביוהנסבורג זה סוג של כלא 5 כוכבים, אי אפשר לצאת מהאזור של המלון כי פשוט מסוכן מדי בחוץ".

יוהנסבורג. רמת פשיעה גוהה במיוחד (צילום: SHUTTERSTOCK)יוהנסבורג. רמת פשיעה גוהה במיוחד (צילום: SHUTTERSTOCK)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יוהנסבורגדרום אפריקהבריטיש איירווייסבריטיש איירוויסבריטיש אירוויסטייסים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: