אא

גאים להשקיע: משרד התיירות היווני פונה לקהלים חדשים

אחרי שנה מוצלחת ביותר לתיירות הנכנסת, תוכנית העבודה של משרד התיירות היווני מנסה למשוך קהלים חדשים שעדיין לא מגיעים למדינה כמו למתחרות מאירופה. כל הפרטים

סנטוריני. צילום: MSC Cruises סנטוריני. צילום: MSC Cruises

עם התיירים בא התיאבון. משרד התיירות היווני שמסכם שנה מוצלחת במיוחד, קיים כבר פגישה אסטרטגית ראשונה שתכליתה פורסמה לציבור, ובמרכזה השקעה בשלושה קהלים חדשים: "דור ה-Z", קהילת הלהט"ב ונוודים דיגיטליים.

על פי הודעת משרד התיירות היווני המטרה היא לגוון בקהלים המוצעים ולהרחיב את ההיצע שיש למדינה עבור הקהלים הצעירים הללו, בדגש על הצעירים יותר.

לצורך העניין יושקעו תקציבים ומשאבים רבים בשיווק מוצרי תיירות ספציפיים ומותאמים לקהלים אלה, הנוטים לבקר בהמוניהם במדינות המתחרות ממערב ליוון באירופה, אך פחות מגיעים ליוון - למרות הצלחות נקודתיות כדוגמת מיקונוס לקהילה הגאה, שדווקא לא נוהגת לפקוד אזורים נוספים במדינה פרט לאי זה.

מיקונוס. מנסים להביא את הקהילה הגאה ליעדים נוספים (צילום: SHUTTERSTOCK)מיקונוס. מנסים להביא את הקהילה הגאה ליעדים נוספים (צילום: SHUTTERSTOCK)

עוד בהודעת משרד התיירות היווני נכתב כי יושקעו משאבים בקידום תיירות קולינרית ותיירות יין, אירועי תרבות, חופשות עירוניות גם מעבר לאלה הפופולריות באתונה ובסלוניקי, תיירות הרים וחורף, תיירות ספורט, בריאות ואיכות חיים, תיירות יוקרה, צלילה, קיום חתונות וכנסים ותיירות לקהילה הגאה.

עוד הוחלט כי ישקיעו בתיירות חוזרת, כלומר משיכת תיירים שכבר ביקרו ביוון להגיע לחופשה נוספת; וכן בתיירות בודדים ומטיילים עצמאיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: להט"ביווןאיי יווןאתונהסלוניקי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: