אא

לא הספיקו הצרות ביפן? מטוס קוריאן אייר התנגש במטוס קתאי פסיפיק על הקרקע

כנף המטוס מדגם איירבוס A330 ועליו 289 נוסעים התנגשה במייצב האנכי של מטוס קתאי על הקרקע. שני המטוסים נפגעו, טיסות חלופיות נמצאו לנוסעים, אין נפגעים בתקרית. מקתאי פסיפיק נמסר: ״רוב הנוסעים של קתאי הועברו לטיסה אחרת באותו יום, ויתר הנוסעים הופנו לטיסה למחרת. מתנצלים בפני הנוסעים שהושפעו מכך״

קוריאן אייר (צילום: רשות שדות התעופה) קוריאן אייר (צילום: רשות שדות התעופה)

שבועיים אחרי התקרית החמורה ביפן, אירוע נוסף בנמל תעופה במדינה. מטוס קוריאן אייר ועליו 289 נוסעים פגע בזמן שהיה על הקרקע במטוס של קתאי פסיפיק. התקרית התרחשה בנמל התעופה החדש צ'יטוס בצפון יפן הבוקר (שלישי). אין נפגעים באירוע.

על פי חקירה ראשונית של המקרה, הכנף של מטוס קוריאן אייר מדגם AIRBUS A330 שהיה בדרכו להמריא לסיאול, נגעה במייצב האנכי של מטוס קתאי שחנה לידו, ללא נוסעים.

בחברת התעופה הקוריאנית אישרו את הפרטים ומסרו כי הם משתפים פעולה עם הרשויות בכדי ללמוד יותר על התקרית. בהמשך לתקרית, הנוסעים הורדו מהמטוס ונמצאו להם טיסות חלופיות.

רק לפני שבועיים, כזכור, מטוס Japan Airlines התנגש במטוס משמר החופים היפני על מסלול הנחיתה בנמל התעופה האנידה בטוקיו, התנגשות שבעקבותיה מטוס הנוסעים התלקח. חמישה מאנשי הצוות במטוס הקטן נהרגו.

מקתאי פסיפיק נמסר: ״קתאי פסיפיק מאשרת שהייתה תקרית שבה היה מעורב מטוס קתאי פסיפיק בזמן שהוא חנה בנמל התעופה ניו צ'יטוס בסאפורו ב-16 לינואר. המטוס, שהיה נייח באותה עת ללא נוסעים או צוות על הסיפון, נפגע על ידי קוריאן אייר A330 שהיה בדרכו למסלול המראה. כתוצאה מכך, טיסה CX583 מסאפורו להונג קונג לא המריאה כמתוכנן. רוב הנוסעים של קתאי הועברו לטיסה אחרת של קתאי פסיפיק באותו יום, ויתר הנוסעים הופנו לטיסה עם קתאי למחרת. אנו מתנצלים בפני הנוסעים שהושפעו מכך״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיאולקתאי פסיפיקקוריאן אייריפן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: