אא

Cyprus Airways: "חוזרים בקרוב לישראל"

חברת התעופה הקפריסאית שהפסיקה לטוס לישראל עם תחילת המלחמה קיימה מסיבת עיתונאים באתונה שם הכריזה על יעדיה לחורף ולקיץ 2024. לצד יעדים באירופה ובאיי יוון אמרו ראשי החברה שיחדשו את הקו לתל אביב בקרוב

סייפרוס איירוויס. צילום: באדיבות החברה סייפרוס איירוויס. צילום: באדיבות החברה

"חוזרים בקרוב": כך הוצג הקו בין לרנקה לתל אביב של סייפרוס איירווייז (Cyprus Airways), במסיבת עיתונאים שקיימו שלשום (חמישי) באתונה ובה הכריזו על הקווים החדשים של החברה.

במצגת שהוכנה לעיתונאים ולסוכני הנסיעות נכתב כי בין קווי החורף של החברה היא תבצע 4 טיסות שבועיות בין לרנקה לדובאי, שתיים למילאנו, שתיים לפריז, שתיים לציריך וגם שתיים לבריסל, קו חדש של החברה, החל מ-5 בפברואר.

באותו שקף במצגת הוצגה תל אביב כיעד של החברה תחת הכותרת "חוזרים בקרוב", כלומר עדיין בעונת החורף, אך החברה לא נקטה בתאריך בו היא צפויה לשוב לנתב"ג.

עם זאת, על פי הערכות, החברה המיוצגת בישראל על ידי ממן אוויאיישן, לא תשוב לפעול בנתב"ג במהלך החודש הבא (פברואר 2024) או לכל המאוחר בתחילת מרץ, אם התנאים בארץ יאפשרו זאת.

במסיבת העיתונאים של Cyprus Airways הוצגו גם יעדי הקיץ של החברה, בהם (בנוסף ליעדי החורף) יבוצעו טיסות לברצלונה, רומא, פראג וגם לאיי יוון רודוס, כרתים (הרקליון) ויעדים נוספים.

צי מטוסי החברה כולל כיום שני מטוסי A320 ושני מטוסי A220, ועל פי התכנון החברה הקפריסאית מתכננת להרחיב את הצי בארבעה מטוסים נוספים, שניים מהם מדגמי A220 ייכנסו לשירות כבר באפריל הקרוב.

לצד הודעת Cyprus Airways, חברות תעופה אחרות מתחילות לחזור לנתב"ג והחל מהיום (שבת) חברת פליי דובאי תשוב להיקף הטיסות המלא שהפעילה לפני המלחמה, כלומר 4 טיסות יומיות בקו דובאי-תל אביב-דובאי.

כפי שפרסמנו אתמול, על פי לוח הקיץ שלה, חברת Eurowings צפויה להפעיל שתי טיסות שבועיות בקו לדיסלדורף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןcyprus airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: